Přečti si nejdříve, co je nevhodný příspěvek. Každý má svou představu, tak abychom ji měli stejnou. Přečti si také, co můžeš očekávat, když něco nahlásíš.
Pokud se ti něco takového stane, nic se neděje. Pravděpodobně jsi jen o něčem nevěděla. Vysvětlíme si to a příště to zvládneš lépe 😉
Někdy obchod neprobíhá podle očekávání. Tady najdeš rady, jak v takovém případě postupovat.
Za bezproblémový obchod zodpovídá stejnou mírou prodejce i kupující. Proto se o zboží a podmínky prodeje důkladně zajímej ještě před samotným obchodem.
V této části najdeš odpovědi týkající se výhod placených balíků, plateb a faktur. Případně se můžeš zeptat na cokoliv o PLUS / PRO.
Protože i jako platící zákazník můžeš na Modrém koníku dělat vše co běžný uživatel, doporučujeme pročíst všeobecné časté otázky. Obzvláště by tě mohly zajímat návody a pomoc s prodejem v bazaru. V případě, že něco nefunguje jak má, jdi do oddílu Mám technický problém.