Mám nastavené automatické prodlužování předplatného z karty. Přišlo mi upozornění, že platba neproběhla. Co mám dělat?

Pokud byl pokus o strhnutí platby z karty neúspěšný, dostaneš o tom zprávu na email den před skončením předplatného (aby byl čas na dořešení).

Zkontroluj si svou kartu a její nastavení. Nejčastejší důvody neúspěšné platby:

  • Skončila platnost karty. Tvoje karta už expirovala, pravděpodobne máš už vydanou novou kartu.
  • Přečerpání kreditu. Máš na účtě dostatek peněz? Převeď na účet potřebné finance.
  • Časově omezené povolení k opakovaným platbám z karty. Časové omezení si zruš v internetbankingu nebo na pobočce banky.
  • Karta Maestro nepodporuje opakované platby. Opakovaná platba funguje jen s kartami Visa a MasterCard.
  • Dočasná nedostupnost serveru (bankovního nebo koníkovského). I to se někdy stane.

Ve všech případech je pomoc jednoduchá: zruš si automatické prodlužování předplatného a zadej platbu znova. Nová platba by měla proběhout v pořádku a balík se ti hned aktivuje (prodlouží).

Pokud platba opět neprojde, mrzí nás to, ale je to mimo náš dosah. Vyber si z ceníku jiný způsob platby.

Všechna témata > Placené balíky PLUS/PRO