Byla jsem vybrána pro testování nákupu z Dáme jídlo. Dostala jsem dva vouchery, každý v hodnotě 500,- Kč. Jeden z nich bylo nutné použít v Dáme market, druhý jsem nakonec použila v Tesco Expres.
Dáme market:
Musím přiznat, že tento obchod pro mě byl dost nepřehledný, ale nakonec jsem se s tím poprala a objednávala. Další nepříjemné překvapení bylo, že byl omezen počet kusů zboží, které jsem chtěla objednat. Chtěla jsem koupit mléko, doma máme pijana mléčného, takže už by se nám skoro vyplatila kráva. Ale to bohužel nešlo. Počet kusů byl omezen i na ostatní zboží. Nakonec jsme udělali nákup, neobešlo se to bez mého brblání, ale zvládla jsem to.
Co jsem ocenila, bylo, že na stránce se objevovalo, kde nákup zrovna je. Dorazil rychle a kompletní. V tašce jsme měli jako poděkování poukaz na slevu a kartičku s poděkováním, to bylo milé. :-)
Další nákup jsme se rozhodli využít na nás - koupíme si koktejly a vychutnáme si je na balkoně. Chyba - dnes už zavřeno. Zítra - momentálně zavřeno, otevřeme později. Nakonec jsme koktejly oželeli. Udělali jsme nákup v Žabce. A opět problém - náš nákup nebyl převzatý, proto byl stornován. :-( Hledali jsme, kde bychom co nakoupili. Připadali jsme si zvláštně - máme peníze, chceme je utratit, ale kde? Ve finále jsme si objednali v Tesco expres.
Tesco expres:
Zde nebylo žádné omezení na počet kusů, tak jsme nakoupili mléko do zásoby. ;-) Dcerka si vybrala něco pro ní a pro brášku, udělali jsme malý nákup. Opět jsem ocenila možnost sledování kurýra, nákup dorazil rychle a kompletní. Kurýr byl ochotný a milý.
Když to shrnu - asi jsme napřed špatně pochopili způsob nákupu na tomto serveru. Není to na velký nákup do zásoby, ale spíš - „jé, došla mi mouka, cukr, vejce a já chci udělat dort" - objednám to na Dáme jídlo a než mi změkne máslo, mám vše doma. Za mě dobrá idea, ale provedení ještě asi není dotažené - malý výběr zboží, obchodů, hůře přehledné rozhraní. A v Praze, kde je stále nějaký obchod otevřený, to nemá až takové využití.