Reknihy - Sdílení knih dál

1 zkušenost

Reknihy jsou prvním udržitelným knihkupectvím v ČR a dávají již jednou přečteným knihám nový život.

Protřiďte si knihovnu, jednoduše vyřazené knihy vyfoťte, vyplňte formulář, pošlete je na adresu sběrného místa, tým Reknih je pečlivě překontroluje, posoudí a posléze uvede do prodeje na svém e-shopu (nafocetí, postará se o marketing, prodej, dopravu, atd.).

Pak už stačí jen počkat, než se vaše knihy prodají a užít si 50% provizi z každé knihy ve formě kreditu. Tu můžete použít na následný nákup na Reknihách, přispět na záchranu deštných pralesů nebo si ji nechat vyplatit na bankovní účet. Koupí knížky z druhé ruky šetříte planetu i svou peněženku. Díky garanci super stavu knihy a rychlé dopravě máte jistotu, že při nákupu reknih nešlápnete vedle.

Vytřiďte již přečtené knížky při vánočním úklidu a nakupte nové, jako dárky pro své blízké. Dejte již čteným knížkám druhou šanci udělat radost.

Ročně Reknihy organizaci Rainforest Trust přispívají více než tisíc dolarů a jsou tak jejím patronem v rámci programu Conservation Circle. Ambiciózní a mladý tým okolo zakladatele Tadeáše Kuly spojuje v jeho práci touha šetřit nejen peněženky čtenářů, ale také naši planetu. V roce 2021 se Reknihy staly vítězem cen SDG v kategorii Mladý lídr a získaly členství ve spolku Slušná firma.

Reknihy - Sdílení knih dál