Ahoj holky, jaký vitamín D dáváte dětem..? Vigantol, Baby -D, nebo od Terazia company...? má vaše mimi bolení bříška po vigantolu..?
Moc děkuji
kym bol maly na MM, davali sme od Terezie, jak presiel na UM, nedavame nic.
Vigantol.
Davali jsme Vigantol.
Od Terezie
u syna Vigantol - vpohodě ... teď u dcery Vigantol není k sehnání, kupovala jsem v lékárně od Jamieson - bříško bolí, ale nejspíše to bude bez ohledu na vit.D - bolí ji po všem
Dáváme Vigantol. Vojtíšek míval bolesti bříška jako malinké miminko, zmizely, jak se naučil trošku pohybovat a vše šlo ven 😀 Nevidím souvislost s Vigantolem...
U nás vigantol potíže opravdu způsoboval, opakovaně jsem se po tom přesvědčila nasazením a zase vysazením. Pak jsem se bavila s lékařkou, která spočítala, že při denní dávce UM je její potřeba skutečně pokrytá z něj, takže jsem nedávala vůbec.
Swanson, sehnali jsme na Slovensku.
Dávám baby d, po vigantolu bolelo bříško, dcera na to hodně trpěla, když byla malinká. Až dobereme, dám vigantol, už ho mám připravený.
Vigantol. O výpadku jsem věděla předem a udělala si zásobu
Vigantol. Po vysazení se ukázalo, že na bolesti bříška nemá vliv.
@mourovatakocka Bacha na to, já jí ho zkusila kápnout v roce a půl, že už je veliká, a celej den mi problila 🙄
Baby D, po Vigantolu měl malý velké bolení bříška.
Dávala jsem od Terezie a pak vigantol. Břicho ho bolelo po obojím stejně. Zlepšilo se to až když se začal víc hýbat
@barumat uaaaa nestraš!! Tak to ještě uvážím..
Dávala jsem u obou dětí Vigantol-neměl spojitost s bolestí břicha, kvůli nedostatku vitamínu D dle krve jej beru i já
Vigantol a bez problémů
Vitashine
jsou i nějaké jiné varianty vitaminu D pro děti?
@herbinaaa Spousta 🙂 Já dávala dceři baby d, teď dávám od mollers olej z tresčích jater, kde je součástí i vitamin d. V lékárně ti poradí 🙂
My dáváme Biogaiu s Déčkem.
Vitashine
Já dávala prvnímu déčko od firmy generica, může se od ukončeného prvního měsíce. U druhého na něj taky najedu.
Baby D3 od #jamieson