Typ chlapa - Hlavně po mně nic nechtěj 😡

26. pro 2023

Jdu si trochu zanadávat pokud nevadí. Ale jsem fakt naštvaná a musím se vypsat.
S manželem jsme spolu 8 let. Máme dvě malé děti do 4let. Takže nebudu lhát, že je to náročné. On je to hodný chlap, který by se pro nás rozdal a furt na nás myslí atd... Ale začínám být naštvaná z jeho lenosti a přístupu ze všeho, co není podle jeho gusta. Když jsem ho poznala byl hodně zapálený do kola, akční, výlety... Byl a je hodně společenský. Takže rád zajde s kámošema na dvě tři pivka kde pokeca.. nikdy mi to nevadilo. Chápu že chodí do práce a potřebuje dobít baterky. Nebudu mu vyčítat jaký byl a jaký je. Taky.jsem byla sportovní, štíhlá, plná energie. Jenže já proti němu se snažím fungovat.
Jak jsem řekla máme dvě malé děti. Máme malé mimčo a péče byla rozdělena. On se víc věnuje starší a já mimču... Též chápu, že je z toho unavený a já nevím co... Ale děti jsme chtěli oba.
Nemá moc fyzicky těžkou práci. Pracuje jako advokát. V práci má prostě volnější program. Jede si podle sebe. Nikdo ho nenutí. Chodí s kámošema na kafe atd atd. Tím nechci říct že se nudí. Ale oproti jiným zaměstnáním je to prostě na něm.