Dítě, školka a bydlení. Jak to vše řešit?

sten22
5. bře 2024

Prosím Vás o rady a názory.
Na úvod : Jsem otec,pracuji jako OSVČ s 80% paušálem. Doma je přítelkyně na mateřské s 2letým synem. Narozený v únoru. Náš případ je ten, že bydlíme v pronájmu. Řešíme to, že prcek bude muset chodit od příštího roku do školky. Samozřejmě ho přijmou v místě bydliště. Problém je v tom, že chceme jít do hypotéky. Sešlo se to ale všechno úplně nejhůř. Musíme podat žádost do školky s potvrzením o místě pobytu, popř. zaměstnání.. Aby nám ho vzali, a přítelkyně mohla naskočit do práce po mateřské. Nájemní smlouva nám končí letos cca v září. Ikdyby se nám jo podařilo prodloužit a dítě by zapsali., tak budeme žádat o hypotéku. Respektive přítelkyně, která nastoupí do práce.,musí odpracovat nejmíň půl roku aby měla 6 výplatních pásek. Já budu spolužadatel. Protože mě, jako OSVČ hypotéku nedají a ona jako zdravotní sestra má větší šance. Potom může nastat to, že neseženeme byt v lokalitě kde bude školka. A bude problém s odváděním dítěte, jelikož ona pracuje od 5:00 a já zase pracuji v Praze, kam denně dojíždím. Vůbec nevíme, jak to vše řešit. Děkujeme za názory

mollyweasley
5. bře 2024

Školce u současného bydliště dáte přihlášku a potvrzeni, ze bydlíte ve spádové oblasti.
Než žena odpracuje půl roku, bude březen, než seženete hypotéku, bydlení, překulí se školní rok a už bude květen a zápisy do nové školky v novém místě bydliště, které jenom tak tak stihnete.

Nevyžádaná rada - označovat ženu svého života, matku svého dítěte a ženu, která na sebe bere hypotéku na vaše společné bydlení, přítelkyní a ne ještě manželkou, stojí za popřemýšlení.

sten22
autor
5. bře 2024