Zduřelé uzliny na krku. Máte zkušenost?

nikymoj
26. dub 2020

Ahoj holky.

Již dva měsíce mě trápí dvě zduřelé uzlinky na krku za kývačem. Né snad, že bych si nedošla k dr, ale obvodní mi řekl, že tam můžou být klidně i 5 týdnů a orl dr mi řekla, že je to alergická rýma( není). Šla jsem tedy k třetí lékařce, též orl a ta mi řekla, že je to SPÍŠE benigní záležitost a že kdybych jí tam měla třeba půl roku, pak by to asi možná řešila. Včera jsem na druhé straně krku objevila další dvě- nebolí, dá se s nimi hýbat, jsou malinké, ale děsí mě to. Chci se zeptat, zda má někdo zduřelé uzliny nějak chronicky, nebo prostě pořád. Nevím, zda jsem už hypochondr, ale bojím se lymfomu. Jinak se cítím dobre. Taky si občas říkám, že se možná prohlížím tak často, že mi začnou uzliny sami reagovat.🤦🏼‍♀️Máte s tím někdo zkušenosti? ještě podotýkám, že nemocná též nejsem a ani jsem v uplynulých měsících nebyla. Reagují uzliny na každodenní prohmatávání? Může to celý proces zmenšení zpomalit? Děkuji za Vaše odpovědi🌹

sisik123
Autor odpověď smazal
Zobraz
kacenka1111
26. dub 2020

.

gruyerre
26. dub 2020

@nikymoj ahoj, já mám zvětšenou uzlinu už několik let, ale pouze jednu.
Doporučuji ti zajít si na sono krku. Buď přinuť doktora, ať ti napíše žádanku, nebo si to zaplať sama, stojí to kolem 300.

rnika
26. dub 2020

Mě se teď od listopadu několikrát vracelo na obou uzlinách ( jakoby u klíční kosti...) vždy pár dní zduřené, pak chvíli klid....,brali mi krev a nic se neukázalo, pak mi na stěrech z krku našli kvasinku a prý to může být od toho, nicméně, když se mi to vracelo ještě i začátkem Února, tak jsem si u doktorky vyžádala sono ( protože už jsem taky viděla všechny možné scénáře). To bylo naprosto čisté... tak jsem alespoň klidnější.

nikymoj
autor
26. dub 2020