Uretrotomie - rozšíření močové trubice

stepulkam
2. pro 2018

Ahoj holky,
Chci se zeptat, jestli tu některá nebyla na operaci, na rozšíření močové trubice dle Otise. Jsem 5. den po zákroku. Trubici jsem měla mírně zúženou, trpím na opakované záněty močových cest a poslední dobou mě trápil slabý proud moče, pocit nevyprázdněného močového měchýře apod. Urolog mi řekl, že na tuto operaci musím, jinak se nic nezlepší. Nyní 5. den po zákroku mám stále slabý proud moči, pocit tlačení při močení a další. Nevím zda můžu počítat s tím, že se to časem zlepší...... ☹

Kdyby měla kterákoli z Vás nějáké zkušenosti s tímto zákrokem, budu ráda za jakékoli info 🙂

kokynakokynova
2. pro 2018

@stepulkam Ahoj, přesně na takovém zákroku jsem také byla, pro stejné důvody. Po operaci jsem se cítila snad ještě hůř, na kontrole jsem své pocity oznámila lékaři, předepsal mi léky, které měly zabraňovat tomu nepříjemnému pocitu k nutkání jít na WC, říkal, že je to tam vše podrážděné, docela dlouho trvalo, než ten pocit zmizl úplně. Tak 3 týdny určitě. Ale jsem 4 roky po zákroku a (ťuk ťuk) od zánětů mám pokoj.

stepulkam
autor
3. pro 2018

@kokynakokynova Ahojky. Tak to jsi mě alespoň trošku uklidnila 🙂 Moc děkuji za příspěvek. Ale stejně mi to vše přijde divné. Čekala jsem, že jakmile mi tu trubici v místě zúžení nariznou, tak že me to bude třeba týden pálit při močení, ale budu uz močit klasicky normálním proudem a ta zbytkova moč me uz nebude trápit. Vím, že je to teprve dnes 6. den, ale stejně.
Včera v noci před spaním jsem šla na záchod a za hodinu jsem musela kvůli takové trošce znovu 😢 Jediné co je pozitivní, že po vyndani cevky to nepalilo tolik, jak jsem čekala.....

stepulkam
autor
3. pro 2018

@kokynakokynova A jinak je ale úplně super, že už máš od zánětů pokoj 🙂 Doufám, že ti to tak i zůstane. Vím, jaký je zánět močáku mrcha. Snad mi to taky pomůže.... teď hlavně doufám, že se uz brzo konečně pořádně vycuram....

kokynakokynova
3. pro 2018