Strach z roztroušené sklerozy

susieeeee
24. zář 2018

Koncem června mi začalo strašné brnění pravé strany těla, nemohla jsem se ani hýbat a brnění postupovalo až ke rtům a jazyku, po asi 15 minutách to přešlo. Od té doby se mi neustále vrací mravenčení prstů, obličeje a nohy. Byla jsem za lékařem a ten mi předepsal magnesium, které mi nepomohlo, tak jsem přišla znovu a poslala mě na neurologii a na RTG krční páteře. Před 2 týdny se mi začala točit hlava a točení trvá dodnes (páteř mě ale nebolí) do toho se přidala strašná slabost nohou která trvá už 2 dny. Na neurologii mi řekli že mám tetanii (bez jakéhokoli vystření, na EMG jdu za měsíc).Jak mohli hned vyloučit RS bez výsledků a nikam mě ani neposlat? Strašně se bojím aby se nejednalo o RS, je mi 19 a strašně by se mi pokazil život, mám strach a nevím co dělat, už nevydržím čekat jak dopadne EMG když mi hořčík nepomáhá. Děkuji za případné rady a pomoc, fakt se hrozně bojím.. ☹(

zuzka3112
24. zář 2018

@susieeeee předně se zeptám, co je to RS? Naše lékařství a postupy jsou vážně v háji, když to tak čtu... Je to určitě hodně nepříjemné, sama víc než půl roku řeším bolavá záda, zablokovanou krční páteř a bolesti hlavy. Ale můj problém je trochu někde jinde.. každopádně je do nebe volající, jak dlouho člověk musí cekat, aby se vůbec někam dostal, přitom kde jaký ozrala někde spadne do hráze a hned mu dělají magnetickou rezonanci. Tohle vím, protože mám ve zdravotnictví rodinu a několik přátel. Držím palce, ať se tvůj stav brzy zlepší. Asi ti moc nepomůžu, jedině urgovat doktora, že je to prostě nesnesitelné..máš v rodině někoho s podobnými diagnozami?

neomenia
24. zář 2018

@susieeeee myslím, že panikaris, vyckej emg, u RS není žádný strach z prodlení.

pratensis
24. zář 2018

@zuzka3112 roztrousena skleroza

pratensis
24. zář 2018