Rakovina děložního čípku. Zkušenosti? Nechat se naočkovat?

adellia
11. srp 2021

Ahoj. Před nedávnem jsem zde psala příspěvek, že mám za sebou špatná těhotenství (poslední mimoděložní letos v červnu)
Zjistili mi z cytologie největší prednadorovy stav - HSIL CIN III
Byla jsem okamžitě odeslána do onkogynekogickeho centra.
Kde mě vyšetřili vzali nové vzorky a že musím podstoupit leep (konizaci děložního čípku)
Na té jsem byla dnes v celkové anestezii.
Po probuzení mě nic nebolelo, později trošku (asi jako menstruační bolesti)
Nechali mě dospat a měla jsem konzultaci s lékařem o průběhu.
Řekl, že mi to vypálil až do zdravé tkáně a myslí si, že CIS (karcinom in situ)
A že nepředpokládá něco horšího.
Ovšem rozhodující budou výsledky (za tři týdny)
Mám také HPV vir a bylo mi doporučeno očkování vakcínou GARDASIL9
Vzhledem ke všem okolnostem.
Všechno mi vysvětlil i nakreslil, řekl co mě čeká během prvních dní čeho se nemám leknout a naopak na co si dát pozor a zpozornět..
Vakcína stojí téměř 13tis
Je podávána ve třech dávkách tedy +/- každá dávka 4000kc

Asi mi úplně nejde o peníze.

Ale máte některá s tím zkušenosti ?
Nechala by jste se naočkovat ?

Omlouvám se za sloh a děkuji za přečtení až sem 🙏

escapelle
11. srp 2021

@adellia měla jsem taky karcinom a pozitivní hpv 16 a 18.ty dva nejhorší.ockovani mi mým onkologem doporučeno nebylo a ani bych do něj nešla...začala jsem užívat přípravky od Mycomedica a za půl roku jsem byla na hpv negativní.
Nejsem žádná eko ezo. A na bylinnou léčbu jako zdravotník věřím tak nějak omezene.
Ale pomohlo to.
Trpěla jsem i na opary,což je taky virus a od té doby ani jeden....

adellia
autor
11. srp 2021

@escapelle taky mám HPV 18 🙈🙈🙈
Měla jsem právě i tu dysplazii ve vysokém faktoru..
Na bylinky spoléhám v rámci možností ...
Mě to právě doporučil.
Nejsem zastáncem ani odpůrcem očkování (mimo covid)
Mycomedica jsou ty houby ?

escapelle
11. srp 2021

@adellia jojo,houby.

emamir
11. srp 2021