Od kdy si mám dělat těhotenský test?

indiindi
8. kvě 2019

Ahoj, jednou jsem tu už možná psala. O bolestech podbrisku mimo MS po vysazeni HA, atd. Byla jsem tedy u lékaře a vše vypadá v pořádku. O miminko se tedy snažíme ihned od vysazeni doted. Každopádně mám teď dva dny zpoždění (vím, přijít muže třeba další den), chci se ale zeptat. Je možné, když jsem byla na prohlidce u doktora den před tím, než mi měla přijít MS, a pak by nedorazila a já mohla být těhotná, poznal by to doktor hned u te prohlídky ten den před tím, než mi měla přijít MS nebo se to pozná třeba až po delší době?
Popr. od kdy má cenu si dělat test? Díky.

bammbino
8. kvě 2019

Ahoj. Test si si skúšala? Doktor by ti vedel zistiť tehotenstvo len s krvy.... V takom rannom štádiu tehu ešte nieje na UTZ nič vidieť určite.

nazka
8. kvě 2019

@indiindi ja si delala test 4.den co neprisla ms a byl pozitivni ☺

indiindi
autor
8. kvě 2019

@bammbino ještě jsem test nezkousela. Ještě pockam.

indiindi
autor
8. kvě 2019

@nazka tak to je super 🙂
Uvidím, ještě pockam a pak zkusím.

bammbino
8. kvě 2019

@indiindi tak držím palce aby ti to dopadlo už ako si praješ. Na teste by ti už určite niečo ukázalo. Skúsila by som hneď. Ja by som nevydržala ešte počkať 😊

nazka
8. kvě 2019

@indiindi drzim pesti. dr mi pak rekli,ze mam pockat minimalne 14 dni a pak prijit k nemu

puhelin
8. kvě 2019

Test (klasicky papirek) jsem si delala vzdy 10 dni po ovulaci. Dr. objednava nejdrive v 7tt.

marketa1218
9. kvě 2019

Pozitivní těhotenský test se mi ukázal dva dny po vynechání menstruace, už byly čárky hezky jasné, záleží, kdy byla ovulace, ale to já jsem úplně s jistotou nevěděla 🙂 Jenom jsem cítila že je něco jinak, menstruace nepřišila a za dva dny po vynechání celkem zřetelná dálnice. Držím palce 🙂

indiindi
autor
9. kvě 2019

@marketa1218 tak pockam do zítřka a zkusím. Zatím mám jen bolesti, jako by ms měla přijít. Stále ale nic. Jsem z toho nervozni...

marketa1218
9. kvě 2019