Ahoj, jednou jsem tu už možná psala. O bolestech podbrisku mimo MS po vysazeni HA, atd. Byla jsem tedy u lékaře a vše vypadá v pořádku. O miminko se tedy snažíme ihned od vysazeni doted. Každopádně mám teď dva dny zpoždění (vím, přijít muže třeba další den), chci se ale zeptat. Je možné, když jsem byla na prohlidce u doktora den před tím, než mi měla přijít MS, a pak by nedorazila a já mohla být těhotná, poznal by to doktor hned u te prohlídky ten den před tím, než mi měla přijít MS nebo se to pozná třeba až po delší době?
Popr. od kdy má cenu si dělat test? Díky.
Test (klasicky papirek) jsem si delala vzdy 10 dni po ovulaci. Dr. objednava nejdrive v 7tt.
Pozitivní těhotenský test se mi ukázal dva dny po vynechání menstruace, už byly čárky hezky jasné, záleží, kdy byla ovulace, ale to já jsem úplně s jistotou nevěděla 🙂 Jenom jsem cítila že je něco jinak, menstruace nepřišila a za dva dny po vynechání celkem zřetelná dálnice. Držím palce 🙂
@marketa1218 tak pockam do zítřka a zkusím. Zatím mám jen bolesti, jako by ms měla přijít. Stále ale nic. Jsem z toho nervozni...
@indiindi Já jsem snad ani bolesti nepociťovala, ale cítila jsem tlak a takové popichování jakoby v podbřišku 🙂 Uvidíš a zkus.
@marketa1218 také to není vylozene bolest, spis jen sem tam.
Ještě mám dotaz. Pokud Ms nepřijde a bude negativní test, do kdy mám čekat na tu ms. Po jake době volat gynekologovi, ze se nedostavila, nebo to mám nechat tak?
@indiindi já po vysazení HA nedostala menstruaci dva měsíce a pár dní. Byla mi nabídnuta po cca. měsíci a půl injekce na vyvolání s tím, že nevyhnutelné by to bylo až tehdy, kdybych měla bolesti a menstruace ne a ne přijít. Injekci jsem odmítla, jelikož mě nic takového netrápilo a menstruace po pár týdnech přišla přirozeně 😉
Ja ted mela to same, 3 dny zpozdeni, duch... a pak se to rozjelo:( tak snad priste
Stále nic....
Já si dělala test týden před očekávanou MS a byl už pozitivni. Otěhotněla jsem v den konce MS 🙂