Bazální teplota - vyznáte se v grafu?

dides45
29. dub 2019

Ahoj, chtěla jsem se zeptat ohledně grafu který jsi tady ten měsíc vedu. Mám 4dny do menses a bt teplota mě furt “skáče” teď ke konci. Jsem začátečník,tak kdyžtak omluvte za tento dotaz, ale je to normální nebo je v něčem problém ? A další moje otázka je jestli v tomto grafu probéhla ovulace. Přečetla jsem si toho plno k té ovulaci,ale už z toho začínám být jelen. Předem děkuji za odpověď 🙂 A omlouvám se,ze jsem vytvořila novou diskuzi s tímto názvem 🙂 Vím, ze je toho o tomhle tématu toho dosti tady ale i tak 🙂

jaja01k
29. dub 2019

Ty výkyvy nevadí, důležité je, že jsou ty hodnoty vyšší než před ovulací. A ovulace proběhla, vždyť to v tom grafu máš vyznačené.

klpoiu
29. dub 2019

@dides45 vse je tak ja ma byt. Zadny problem tam nevidim. Ovulace krasne problehla. Vykyv pred ms muze byt zpusoben prave budouci ms.

dides45
autor
29. dub 2019

Takže ovulace mohla být kolem 15DC ? Já se ptám,protože hlava mi jde už kolem z toho :D

ttm
Autor odpověď smazal
Zobraz
dides45
autor
29. dub 2019

@ttm aha tak děkuji o něco moudřejší ale menses se asi dostaví no :D

ttm
Autor odpověď smazal
Zobraz
veronyque
29. dub 2019

@dides45 Taky bych řekla, že ovulace byla 19DC. Ještě nezoufej! Já tam zatím nevidím nic, co by nasvědčovalo, že MS přijde 😉

dides45
autor
29. dub 2019

No mě pravé přijde,ze teploty nemám zasebou stejně vysoké. To jsem si zjistila ze u případného těhotenství být nějak má;)

vanea
29. dub 2019