Ahoj holky,
chtěla jsem se zeptat, zda jste některá nenavštívila MUDr. Jana Hnízdila? Případně jaký na něj máte názor, jak se Vám zdálo vyšetření a tak dále. Mám hormonální nerovnováhu a hodně poškozený vaječník a už nevím, čeho se chytit a narazila jsem i na něj, ale když jsem se dívala na ceny sezení, tak mám strach, aby to nebyly vyhozené peníze. Ještě jsem slyšela o MUDr. Vladimíru Vogeltanzovi, přijdou mi, že mají podobné metody léčení, metody jsou mi sympatické, spíš se bojím, abych se nezklamala v doktorech. Případně kdyby některá z vás věděla ještě o někom podobném, budu ráda, když napíšete, protože já jsem na internetu podobné lékaře moc nenašla.
Díky moc holky 🙂
Pokud máš hormonální nerovnováhu, tak bych možná zkusila MUDr. Helenu Máslovou - zkus si najít na internetu rozhovory s ní nebo informace o ní, myslím, že by Ti mohla vyhovovat
Pokud jsi někde z okolí Ostravy, doporučila bych paní Geržovou. Všichni lékaři, kterých jsem se na ni ptala před ní smekají a říkají, že je nej v ČR. Bere jen komplikované případy - mou kamarádku s leukémií, mě s autoimunním onemocněním a hormonální poruchou a operovala i mou maminku, která měla 6 kg velký nádor. Když jsem byla puberťák, byla na mě sice trochu drsnější, ale ono to bylo trochu i mnou, dnes je moc hodná, nikomu jinému bych se nesvěřila.
Já doporučuju MUDr. Lenku Chvojkovou, má i webovky. Kdybys chtěla vědět bližší info, napiš mi prosím do zprávy. Držím palce!
@dana3262
Ahoj,
nebyl při vyšetření nepříjemný? Právě co jsem si tak hledala různé názory a zkušenosti na internetu, tak hodně lidí psalo, že byl arogantní a moc to po té lidské stránce neuměl, že jako odborník výborný, ale neumí to s přístupem k pacientům Otázkou také je, kdo to psal že, ale právě tohle mi hodně vadí na doktorech, co mám já zkušenost, taková ta neosobnost a distanc. Zase na druhou stranu jestli by mi fakt pomohl, tak ten přístup možná i oželím 🙂 Spíš se bojím, aby to fakt nebyly vyhozený peníze 🙂