Zdravím,
před pár měsíci jsem manželovi koupila k narozkám letenky na Booking (přes skyscanner) a teď se je snažím odbavit, aby mohl zítra odletět.
Je to společnost WizzAir a jsem zmatená z toho odbavení. Booking mi vygeneroval automatický email, u kterého je uvedeno, že se jím mám přihlásit na stránkách WizzAiru k odbavení, ale není tam nikde uvedené heslo. Telefonní linka je odpojena, tak to zkouším alespoň takto.
Budu moc vděčná za jakéhokoliv rady❤️
@sofia_sofiova Zkus googlit, tohle je dost specifická situace, protože kupovat přes Skyscanner letenku přes booking, která je přes Wizzair, to je něco, a čím prostě letecká společnost nemůže počítat a je úplně klidně možné, že se ti odbavení nepovede. Četla jsem spoustu příběhů o letenkách koupený přes Kiwi, že si nedělám iluze.
@mollyweasley Není to až tak moc specifická situace, letenek nakoupených přes skyscanner jsem měla už kupu. Srovnávat to zrovna s Kiwi není úplně šťastné, Kiwi je problémový portál na rozdíl od jiných.
@somalicats Skyscanner přes Booking přes Wizzair. Tohle už je za mě specifické dost.
@mollyweasley Wizzair je letecká společnost. Autorka dotazu si na bookingu dala vyhledat letenky a překoplo ji to na skyscanner, kde to koupila. Nic divnýho.
@somalicats Vidíš, a já jsem si byla jistá, že to udělala naopak. Vyhledávání na Skyscanneru a ten ji přes booking hodil letenku 😊
Osobně bych napsala na forum Cestujlevne.com, obrnila se trpělivostí, a třeba někdo poradí.
@mollyweasley i to je možnost. Každopádně s takovými on-line odbaveními nebývá problém. Problémy bývají spíš u těch pochybných portálů jako je právě Kiwi. Přes ně nikdy. Jinak přinejhorším se její manžel odbaví na letišti, jen si za to holt připlatí.
@somalicats No tady zjevně ten problém už je, tak je to nepříjemné.
@mollyweasley Problem solved.
@sofia_sofiova Přes appky je to vždycky nejjistější, u jakékoli letecké společnosti.
Hekticky jsem to smazala, ťukám to tu na mobilu:D
Kdyby byl někdo v podobné situaci, stáhněte si jejich appku. Bylo nám to doporučeno na jiném serveru a šlo to jak po másle;)
@somalicats Heleď, nechápu proč, ale jednou nám to šlo, a když jsem to zkoušela podruhé, prostě se nám zobrazilo prázdné pole. Upřímně bez té appky by asi chudák zítra nedoletěl, protože není možné se dovolat ani dopsat vůbec nikam;)
@mollyweasley Věřím tomu. Díky bohu, že to šlo s tou appkou, jinak bychom byli nahraný.
@sofia_sofiova To mě těší, že to šlo. Appka mě taky napadla, ale nebyla jsem si jistá, jak koresponduje s Bookingem nebo Skyscannerem.
Tak manželovi přeju krásný narozeninový dárek 🙂
@mollyweasley Díky🙂 Heleď, taky vůbec nechápu:D Řešili jsme to s manželem přes telefon - byl v práci - a když jsem mu řekla, že si zkusím stáhnout tu jejich appku, vzpomněl si, že ji vlastně má taky (už někdy z minulosti), a když ji otevřel, měl tam k zobrazení check-in k tomuhle letu.
Nechápu, ale jsem mega šťastná:D
@sofia_sofiova aha. Tak to by mě ani nenapadlo, že už to tam má, když to je dárek od tebe. Ale na druhou stranu mě to nepřekvapuje, takhle jsem na check in skenovala pas, položila jsem mobil na něj a ono se to hodilo do systému aplikace. Prostě mobil zabzučel a bylo.
@sofia_sofiova Jdi přímo na WizzAir, klikni na Odbavení, měla bys mít kód potvrzení a příjmení cestujícího víš. Pak by Ti to mělo jít normálně.