Zdravim, bohuzel kvuli VVV jsem vcera nastoupila do nemocnice na ukonceni tehotenstvi. Vecer mi byla zavedena tabletka do spodku, hodinu pote mi ztuhla deloha, myslela jsem, ze je to bezne. Dnes mi od 6 rano podavaji oralne Mispregnol po 3 hodinach. Stale se nic nedeje. Jen mam nezadouci ucinky - zimnice, prujem. Obcas kdyz se na wc utiram, mam na papiru vytok s krvi. Nekrvacim, nemam stahy. Primari se nelibilo ze je deloha jako kamen. Prosel jste si tim taky nekdo? Kdy vam tablety zabraly a zacalo se neco dit? Dekuji
nejsem odborník,ale mě čeká asi také vyvolání,z důvodu přenášení,a jelikož nemám připraveny ani porodní cesty,tak mi chtějí zavádět nějaké tyčinky pro přípravu. Nemůže to být také důvod?
@julielim Ahojky to je mi moc líto. Já jsem ukončovala těhotenství 20+3 večer před potratem mi dali tyčinky na rozšíření cest a potom od 7 ráno mi zavaděli tablety celý den se nic nedělo a potom najednou v 23:00 bolesti a tlak a do necelé hodinky bylo pro všem za celý den do mě dali 10 tablet
@vercamudrunkova můžu se zeptat,cítila si nějak to zavádění tyčinek?
@petulejan nebolí, ani jsem to necitíla
@vercamudrunkova super,děkuji. A přeji moc štěstí,ať se příště zadari 🍀 mám za sebou "jen zamlkle" rodit mrtvý plod,to si nedokážu představit a kde na to vzít sílu,také ne 🙁
@petulejan děkuji ale já jsem ukončovala těhotenství pro VVV, nebyl mrtvý ale už mám roční dcerku po potratu, hned po 6 neděli se zadařilo a jinak mám ještě 4 letou dceru a také přejí rychlý porod a hlavně at je vše v pořádku
@vercamudrunkova moc děkuji 😉
Je vice typu vvv. Syn mel take,nesestouple varle se mezi ne take pocita. I drive srdecni vady,ktere se dnes uz lehce vyresi operaci ditete po porodu. Pokud je to ale vvv,ktera je neslucitelna se zivotem,je jasno.