ahoj,jsem v 10 tydnu,vzbudila jsem se pred hodinou,mela jsem sen jak curam ve vani dost dlouho, vzbudila jsem se a pode mnou mokro, v soku jsem vyletela z postele a busilo mi srdce, pri postaveni se jeste teklo jako bych to nevedela udrzet. sla jsem na wc ale vycurala jsem mozna jeste za pohar.
pak jsem privonela k dece na ktere jsem spala a smrdi to jako moc (ale ne moc vyrazne,tak normalne), ale ted nevim. Co to bylo? jeden potrat jsem Uz pred 4 lety zazila, pak jsem otehotnela a mam 3 leteho kluka..ted je to treti tehotenstvi..
uklidnete me prosim :(
Nejsem teda odborník ale v 10tt mi přijde jako hloupost mít tolik plodové vody spíš bych se přiklonila k tomu že jsi měla nehodu. Ale jak píšu nejsem odborník tak sem zvědavá co ti napíšou ostatní holky. 🙂 ale myslím si že pokud nekrvácíš a ani tě nedoprovází žádné bolesti bude to ok 🙂 přeju at je vše ok 🍀
Urcite bych se jela uklidnit do porodnice, udelaji test na plodovku…
Já myslím, že v 10. týdnu by voda nepraskla, spíše by začalo krvácení, ale nejsem odborník a možná se pletu. Asi bych se jela nechat zkontrolovat....Držím palce!
@kvetyjsoubarevny zašla bych pro jistotu na kontrolu, ať máš klid.
V 10 tt je množství plodove vody celkem 30-60 ml, takže odtok by byl asi mirne vlhnuti na prádle. Na pohotovost bych s pomočenim nešla. Spíš bych sledovala jestli neni krvaceni nebo ruzovy výtok.
Držím palce, ať je vsechno v pořádku
zatim zadne bolesti ani krv, no ale Ted jsem vstala, ale desi me to Kdyz uz mam zkusenost, Ted je i tlakovy problem ze ste musim se prepsat od doktora k druhemu, a jsem na gyn nebyla , planovala jsem jit zacatkem budouciho tejdne, pondeli nebo utery. O tehotenstvo vim dva tydny
volala jsem a mam ist na urgent, resp, pohotovost, drzte palce aby to dopadlo dobre aby detatko bylo nazivu :(
Bude to ok. Jakmile se v noci zdá sen o čůrání a k vědomí nepřijdeš dostatečně rychle, tak se prostě počůráš. Nejsi první ani poslední.
nastesti je vsechno v poradku, tak byla to jen nehoda 😀