ano, takové kočárky existují, jen je problém s jejich hmotností. Kočárky, které jsou otočné, mají nafukovací kola s odpružením a polohování na páčku, nejsou většinou moc lehké a skladné. Takže bych se zamyslela ještě nad tím, zda nezvolit jen model po směru jízdy, bývají mnohem lehčí a i levnější.
Polohování na páčku, dobrou cenu, zadní nafukovací kola a obousměrnost, má například novější model X-Lander X-Pulse (2021). Má 12 kg a oproti staršímu modelu má zvětšené rozměry sedáku a stříšku má umístěnou výše, aby i větší dítě mělo dostatek místa nad hlavou. Dále pak má i lepší tlumení předních koleček a měkčí odpružení. Nechybí mu prostorný košík, který se dá zvětšit, nastavitelná rukojeť a prodloužená stříška s ventilačním okénkem. Sportovní sedák se dá složit v jednom kuse spolu s konstrukcí. Nevýhodou je nižší nosnost (15 kg), ale pro menší dítě bude dostatečná.
Další variantou může být i o něco dražší Britax Smile III. Je měkce odpružený, takže terénem projede bez problémů a samozřejmostí je úplný leh s opěrkou nohou, nastavitelná rukojeť, prodlužovací stříška i prostorný nákupní košík. Jeho hmotnost je však už 13 kg a má i vyšší nosnost (22 kg).
Ahoj,
ano, takové kočárky existují, jen je problém s jejich hmotností. Kočárky, které jsou otočné, mají nafukovací kola s odpružením a polohování na páčku, nejsou většinou moc lehké a skladné. Takže bych se zamyslela ještě nad tím, zda nezvolit jen model po směru jízdy, bývají mnohem lehčí a i levnější.
Polohování na páčku, dobrou cenu, zadní nafukovací kola a obousměrnost, má například novější model X-Lander X-Pulse (2021). Má 12 kg a oproti staršímu modelu má zvětšené rozměry sedáku a stříšku má umístěnou výše, aby i větší dítě mělo dostatek místa nad hlavou. Dále pak má i lepší tlumení předních koleček a měkčí odpružení. Nechybí mu prostorný košík, který se dá zvětšit, nastavitelná rukojeť a prodloužená stříška s ventilačním okénkem. Sportovní sedák se dá složit v jednom kuse spolu s konstrukcí. Nevýhodou je nižší nosnost (15 kg), ale pro menší dítě bude dostatečná.
Další variantou může být i o něco dražší Britax Smile III. Je měkce odpružený, takže terénem projede bez problémů a samozřejmostí je úplný leh s opěrkou nohou, nastavitelná rukojeť, prodlužovací stříška i prostorný nákupní košík. Jeho hmotnost je však už 13 kg a má i vyšší nosnost (22 kg).
Případně by ještě šel X-lander X-Move, má tedy také nižší nosnost a 15 kg.
Držím palce při výběru a kdybys měla jakýkoliv dotaz, neváhej mi napsat. 🙂
Přeji krásný den a pohodové kočárkování.
Katka
kočárková poradkyně Modrého koníka
Kočárkopedie
Blog: kočárkopedie