to, že je značka Espiro z Polska, neznamená, že její kočárky jsou nekvalitní. Patří na polském trhu k těm lepším a kvalitnějším. Svědčí o tom i pozitivní hodnocení.
Nedej na předsudky, ale řiď se vlastním názorem a hlavně vlastním pocitem z kočárku.
Espiro Coco je menší kočárek, který má lehkou 9,6 kg vážící odolnou hliníkovou konstrukci. Bezúdržbová kola jsou plněna gelem a má systém odpružení všech čtyř kol s tlumením nárazů. Předurčen je převážně na městský terén a občasný přejezd nerovným terénem. Neotočné sedadlo má nižší 15 kg nosnost.
Není to kočárek, který Ti vydrží do konce kočárkovacího období. To však nemá nic společného s kvalitou. Kvalita a cena tohoto modelu jsou si rovny.
Pokud by sis byla vybrala Petite&Mars Street+, ať už verzi Air s nafukovacími koly, nebo verzi RWS s koly z tvrzené gumy, tak stále u něj platí jedna věc. Tento kočárek je buď milován, nebo nenáviděný. Nic mezitím není. Maminkám, které jej často skládají překáží právě horší manipulace při skládání. Druhým nejčastěji uváděním mínusem je jeho celková váha po složení. V kufru auta zabere také o něco více místa. Všechny modely mají 48 cm výšku zádové opěrky a možnost úplného lehu je u nich samozřejmostí. Průměr zadních kol je 24 cm.
Držím Ti palce. Kdybys měla jakoukoliv další otázku, tak mi neváhej znovu napsat (s připomenutím se) do poradny. A nezapomeň odebírat kočárkovou poradnu, kočárkopedii nebo lulu_originally. Nepřijdeš tak o žádné novinky a inspirace ze světa kočárků.
Přeji Ti krásný den a příjemné kočárkování! Vaše Ľudka Kočárková poradkyně Modrého koníka
Ahoj,
to, že je značka Espiro z Polska, neznamená, že její kočárky jsou nekvalitní. Patří na polském trhu k těm lepším a kvalitnějším. Svědčí o tom i pozitivní hodnocení.
Nedej na předsudky, ale řiď se vlastním názorem a hlavně vlastním pocitem z kočárku.
Espiro Coco je menší kočárek, který má lehkou 9,6 kg vážící odolnou hliníkovou konstrukci. Bezúdržbová kola jsou plněna gelem a má systém odpružení všech čtyř kol s tlumením nárazů. Předurčen je převážně na městský terén a občasný přejezd nerovným terénem. Neotočné sedadlo má nižší 15 kg nosnost.
Není to kočárek, který Ti vydrží do konce kočárkovacího období. To však nemá nic společného s kvalitou. Kvalita a cena tohoto modelu jsou si rovny.
Pokud by sis byla vybrala Petite&Mars Street+, ať už verzi Air s nafukovacími koly, nebo verzi RWS s koly z tvrzené gumy, tak stále u něj platí jedna věc. Tento kočárek je buď milován, nebo nenáviděný. Nic mezitím není. Maminkám, které jej často skládají překáží právě horší manipulace při skládání. Druhým nejčastěji uváděním mínusem je jeho celková váha po složení. V kufru auta zabere také o něco více místa. Všechny modely mají 48 cm výšku zádové opěrky a možnost úplného lehu je u nich samozřejmostí. Průměr zadních kol je 24 cm.
Držím Ti palce. Kdybys měla jakoukoliv další otázku, tak mi neváhej znovu napsat (s připomenutím se) do poradny. A nezapomeň odebírat kočárkovou poradnu, kočárkopedii nebo lulu_originally. Nepřijdeš tak o žádné novinky a inspirace ze světa kočárků.
Přeji Ti krásný den a příjemné kočárkování!
Vaše Ľudka
Kočárková poradkyně Modrého koníka