Hrací set Mobilní veterinární stanice s hannoverským hříbětem schleich® HORSE CLUB

2 zkušenosti

Tu, túúú! Při dovádění se někdy stane, že se jedno z hříbat zraní. Naštěstí je mobilní veterinární stanice z kolekce schleich® HORSE CLUB na místě během okamžiku. Obratně navede zvířecího pacienta do mobilního rentgenu a zvedne palec nahoru: nic zlomeného! A po léku proti bolesti a spoustě mrkve hříbě už zase skáče přes kaluže.

Hrací sety a figurky schleich® probouzí v dětech představivost a samostatnou hru. Dokonce i odborníci s tímto tvrzením souhlasí! Figurky schleich® jsou modelované s velkým důrazem na detail a vypadají téměř stejně jako skuteční tvorové. Právě proto jsou naprosto dokonalé pro vzdělávací hry. Tento výrobek je součástí tematického světa HORSE CLUB a je vhodný pro děti ve věku od 5 do 12 let.

Obsah

1× mobilní veterinární dodávka, 1× notebook, 1× skříňka na kolečkách, 1× stetoskop, 1× brašna veterináře, 1× injekční stříkačka, 1× obvaz, 1× krabička s práškem, 1× hříbě, 1× plně pohyblivá postava, 1× jablko, 1× ohlávka, náplast

Nejnovější články

Hodnocení a zkušenosti s hracím setem Mobilní veterinární stanice s hannoverským hříbětem schleich® HORSE CLUB

Máš zkušenost s hracím setem Mobilní veterinární stanice s hannoverským hříbětem schleich® HORSE CLUB?
Poděl se o ni a pomoz tak ostatním maminkám.
Napiš svou zkušenost
Nejnovější hodnocení
lulufafo13  19. lis 2022

Naše testování veterinární stanice Schleich

Jen jak jsem prvně zahlédla tohle testování se mi rozzářily oči jak malé holce, nemluvím o tom, když jsem byla na testování vybraná. Prostě obrovská radost a malá ta se denně ptala, kdy už Schleich dorazí.
Hurááá, dočkaly jsme se a balíček dorazil. Radost byla veliká hned po rozbalení, samozřejmě jsme si hned hráli a klinika s námi ten den ještě putovala k babičce. Malá ji prostě nechtěla doma nechat. Do hry jsme zapojily i další koníky a zvířátka co máme doma, pak i barbíny a udělali jsme si prostě kliniku i s nemocnicí. Hrála si malá jak sama, tak i se mnou ale i s tatínkem a už i s dětmi co měla na návštěvě. Líbí se nám všem. Super už jen obal i návod, vše pěkně zabaleno, má super nálepky, které si malá sama i s mojí pomocí polepila tam kde patří. Nálepky dobře drží. Hrací set má super malé detaily jako injekci, obvaz, počitač, ohlávku, kufřík.
Schleich má opravdu krásné hračky a určitě se sbírka rozšíří, pořídili jsme už i dalšiho koníka.
Jen nás trošku zklamalo, že nám přišly dvě stejné zrcátka na auto a některé detaily upadávají občas.
Pro někoho cena téhlech hraček může být vyšší ale myslím, že kvalitě, velikosti a propracování hraček Schleich odpovidá.
(6 fotek)
  • Hezký vzhled od obalu po hračky
  • Kvalitní materiál
  • Super samolepky
  • Dají se dokupovat další hračky a části Schleich
  • Velikost Schleich hraček je dobrá jak pro děti tak i dospelé
  • Udělá fakt radost a splní účel
  • Něco dobře nedrží
  • Dvě stejné zrcátka
  • Pro někoho může být vyšší cena hraček
nevestapetulka  16. lis 2022

Testování veterinární stanice - návrat do dětství

Mobilní veterinární stanice s hříbátkem. Moje dcera byla nadšená už při pomyšlení, že jsme byli vybrané do testování a to jsme ještě netušili, který ze tří setů nám přijde. Těšení bylo o to větší. Když balíček dorazil, dcerka ho hned rozbalila a s úžasem zjistila, že se jedná o mobilní veterinární kliniku. Jako nadšenci do cestování obytnými vozy se výběr trefil přesně do našeho vkusu. Rozbalili jsme krabici a začali zkoumat, co všechno obsahuje. Dceři padlo do oka jako první hříbátko. Musela jsem pomoci s nasazením kol na auto, protože to vyžadovalo trošku více síly. Vše ostatní zvládla dcera sama. Byla to láska na první pohled. Set jí naprosto učaroval a bylo těžké jí od něho odtrhnout. Do své hry zapojila i Sofii se svým koníkem, které dostala k 8. narozeninám. S úsměvem jsem sledovala, jak zapojuje do hry svou fantazii a každý den vymýšlí nový příběh. Například že se ztratilo hříbátko a veterinární auto ho hledá, o seznámení veterinářky a chovatelky a obou koníků, dovolená s koňmi kolem světa nebo že jsou veterinářka a chovatelka sestry a jedna druhé daruje veterinární kliniku a hříbě. Musím se přiznat, že jsem nevydržela dlouho jen sledovat a do her jsem se také zapojila a nechala se vtáhnout zpátky do mého dětství.

Hra obsahuje velmi promyšlené a propracované detaily, jako například stetoskop, injekci, bandáž a to vše je vyrobeno z opravdu kvalitního materiálu, což v dnešní době, která je plná nekvalitních "šuntů" velmi oceňuji. Přestože se u nás v rodině snažíme vyvarovat tomu, abychom zavalili dětský pokoj hračkami a podporovali konzumní styl života, jsem si celkem jistá, že za čas asi neodoláme a obohatíme sbírku ještě o kavárničku, která se nám také velmi líbila.
Jediný nedostatek dcerka vidí v tom, že by si přála delší ohlávku.
(6 fotek)
  • kvalitní materiál