Já bohužel s prodejem nejsem též spokojená, protože sama vím, že bundě nic nebylo (samozřejmě tvrzení proti tvrzení) a pokud se paní nelíbila mohla ji vrátit což jsem ji nabídla. Paní po mně chtěla vrátit peníze i s poštovným( nebyl by to problém) a nebo slevu, kterou jsem jí dala už proto, že posílat bundu sem tam by bylo složitější a opravdu jsem nechtěla řešit věci typu bylo nebylo.
Dnes vidím, že jsem si měla nechat bundu vrátit a byl by klid.Bohužel se v dnešní době rozmohl trend, nechat si něco poslat a pak hledat kde jaký flíček nebo vadu k reklamaci. Myslím si, že ten kdo si objednává obnošené zboží tak musí počítat s tím, že nebude 100% jako nové. Chtěla bych upozornit a všechny prodávající, aby si nafotili každý zip a každý detail a pokud možno posílali zboží , které bude mít minimálně ještě dva svědky, aby pro případ reklamace mohli říct, že byli u toho když se zboží prodávalo. Taky kupuji zboží přes bazary, ale nikdy by mě nenapadlo, když kupuji obnošené zboží sedět a hledat kdejakou malou závadu abych mohla prodávajícího napadnout. O to víc když prodávající je vstřícný tak mu udělit záporné hodnocení. Ale to je trend dnešní doby. Normální lidé si to vyříkají přes mail a nepotřebují to řešit veřejně.Bohužel jsem se k tomu musela též takto vyjádřit, protože doba si to žádá. Paní, která mi psala minulé hodnocení raději ani nekomentuji. Je zajímavé, že dosud jsem žádné záporné hodnocení neměla a to jsem těch věcí po dětech již poslala docela dost. A více se k této věci opravdu vyjadřovat nebudu. A hlavně mě mrzí, že se vůbec k této věci takto vyjadřovat musím.