Nabízené zboží
Cílem našeho obchodu je ušít zákazníkům zboží přímo na míru. Vystavené zboží je pouze návrhem, jak může vypadat výrobek pro vás. V případě, že jste si v naší nabídce nevybrali, není problém vám ušít výrobek přesně podle vašeho přání (barva, vzor, střih, velikost...).
Barvy na Vašem monitoru se mohou v odstínu jemně lišit, každý monitor zobrazuje barvy jinak. Jiný odstín výrobku než je na Vašem monitoru není důvodem k reklamaci.
Zboží je šité v domácí dílně, každý kus je originál!
Dodací lhůta
Většina nabízených výrobků je šita na zakázku. Dodací lhůta u zboží šitého na zakázku je 14 - 30 dní, závisí na skladové dostupnosti materiálu a časové náročnosti šití jednotlivých produktů. Orientační dodací lhůta je vždy uvedena u jednotlivých položek (u hačky na zakázku počítejte 1 měsíc).
Protože není možné mít neustále na skladě všechny látky, ze kterých jsou nabízené výrobky ušity, musí se látky někdy doobjednávat a ve vyjímečných případech se může stát, že již nemá dodavetel látku skladem. V tom případě bude zákazníkovi nabídnuta náhradní varianta.
Jelikož šijeme zakázkově, začíná se dodací doba počítat až od data obdržení platby (není-li zboží na dobírku). Dostupnost uváděná na eshopu je orientační dobou výroby produktu, je třeba počítat ještě s expedicí a přepravou zboží k Vám.
Po uskutečnění objednávky s platbou převodem je Vám zboží po dobu 1 týdne rezervováno, nedojde-li do 7 dní k zaplacení objednávky, bude objednávka stornována.
Zboží, které je skladem, expedujeme zpravidla do 5 pracovních dní.
Pokud na dodání objednávky opravdu spěcháte, uveďte tuto zkutečnost do poznámky k objednávce, pokud to bude možné, pokusíme se expedici zboží urychlit.
Odeslání zboží
Zboží je zasíláno kurýrní službou Geis. Doručení Kurýr obvykle doručuje do 24 hodin po převzetí zásilky, kterou zaveze k Vám domů kdekoli po ČR, na Slovensko trvá doručení balíku obvykle 48 hodin. Je možné zvolit také doručení balíku na tzv. Geis point - výdejní místo, kde si zásilku vyzvednete v době, která vám bude vyhovovat. Zboží je často zasíláno v recyklovaných obalech, snižují se tak expediční náklady zásilek. Expedice (kompletace, balení a předání dopravci) zboží skladem může trvat až 1 týden.
Zasílání na Slovensko: Poštovné na Slovensko (kurýr Geis): 190 Kč
Zasílání do ostatních zemí je možné po individuální domluvě, poštovné bude určeno dle tarifů zvoleného dopravce.
Konkrétní výše poštovného:
Kurýrní služba Geis: 75 Kč, při hodnotě objednávky vyšší než 2500 Kč zdarma!
Geis Point CZ: 70 Kč
Poštovné na Slovensko (kurýr Geis): 190 Kč
Faktura
Fakturu posíláme elektronicky, jedná se o platný originální doklad. Pokud máte zájem o papírovou verzi faktury, napiste to do poznámky k objednávce. Odkaz na elektronickou fakturu vám automaticky přijde v potvrzovacím emailu.
Vrácení zboží a záruka
Odstoupení od smlouvy
Nepoužité, nevyprané a nenošené zboží můžete bez udání důvodu vrátit zpět v rámci odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zakázkově dělané zboží a zboží upravené na přání zákazníka. Informaci o odstoupení od smlouvy doručte emailem na tana.stechova@gmail.com (NE formou SMS nebo zprávou přes FB!). U zboží dělaného na zakázku je nutné se na podmínkách vrácení domluvit, automatický nárok nevzniká. Po obdržení zboží vám bude vrácena částka za zboží včetně nákladů na nejlevnější možné poštovné, náklady na dopravu zpět k nám hradí zákazník. V určitých případech je po dohodě je možné vrátit i používané zboží, z původní ceny zboží vám bude vrácena předem dohodnutá částka, jejíž výše závisí na stavu vraceného zboží. Na všechny výrobky poskytujeme záruční lhůtu dle zákona (věnujte pozornost záruce u pružin). Všechny ostatní situace budou řešeny v souladu s Obchodním zákoníkem.
Reklamace
Reklamace budou řešeny v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami. Reklamace prosím podávejte emailem na tana.stechova@gmail.com (ne formou SMS nebo zprávou přes FB!) spolu s fotografií, kde je vidět reklamovaná závada.
Pružiny: pružina je zařízení, které se opotřebovává, s životností, která při intenzivním používání může být kratší než záruční doba. Jak deklaruje výrobce pružin, záruka se vztahuje na jakost a funkčnost v rámci deklarovaných parametrů, ale prasknutí pružiny z důvodu přetažení nebo únavy materiálu opotřebením není důvod k reklamaci. My ale v rámci péče o zákazníka, jehož spokojenost je pro nás důležitá, uznáváme reklamaci i při prasknutí pružiny v době 6 měsíců od zakoupení. A v době 6-24 měsíců od zakoupení Vám při prasknutí pružiny zašleme novou za sníženou cenu 90 Kč (+ poštovné).