Dne 20.11.2017 jsem uhradila 890,- Kč včetně pošty za balíček neutrální set na miminko vel 0-6 měsíců + vánoční overal se sobem. 24.11.2017 jsem se Vás ptala, zda jste platbu obdržela a kdy balíček mohu očekávat. 26. 11. 17 jste psala, že v průběhu týdne odesíláte. 27.11. jsem prosila o změnu adresy, jestliže jste balíček ještě neposlala. 30.11. opět, jak to vypadá s balíčkem, že nemám od Vás žádnou zpětnou vazbu. 30.11. jste odpovídala, že se další den chystáte na poštu a napíšete zprávu. Od té doby opět nic. Balíček jsem obdržela včera - 12.12.17 s tím, že byl posílán 11.12.17 (tudíž o x dní později, než jste mi psala). V balíčku však chyběla kombinéza a 2 trička. Bohužel komunikace s Vámi není nejlepší. Zásilka posílána na dvakrát, nebo chybějící oblečení, za které bylo zaplaceno, neuvidím?