Dobrý den. Děkuji za obchod. Toto, co píšete, mi přijde naprosto nevhodné a unáhlené. Jasně jsem Vám řekla, že nemám možnost se hned dostat k dokladu o platbě v den, kdy jste ho vyžadovala, protože jsme na dovolené a odeslání botiček jsem svěřila někomu jinému jen proto, abyste Vámi zakoupené zboží dostala co nejdříve po zaplacení. Vše mám potvrzené v konverzaci, kterou jsme spolu vedly. Tam jsem uvedla, že teď nemohu zajistit doklad. Vy jste psala, že ho vyžadujete bez uvedení konkrétního důvodu, až se vrátím a přitom jste hned psala negativní hodnocení, nedala jste mi ani prostor ten papír zařídit, přestože jsem Vám psala, že teď nemohu. Výši poštovného jsem stanovila dle České pošty a toho, za co jsem posílala jiné botičky. Výše byla adekvátní dle velikosti balíčku, posílala jsem krabici s botkami, ne balíček do velikosti A4 a výšky 5 cm, který se vejde do Vámi navrhovaného poštovného ve výši 50 Kč! To je nutné chápat. Boty bych do takového balíčku nikdy neslisovala, jsou vyšší a balík je neforemný. Kdybyste vydržela, než se vrátím domů, dočkala byste se i dokladu o zaplacení a nemusela jste sem vkládat tato negativa a dělat problémy! Nikdy jsem s nikým takový problém neměla, na vše jsem se vždy domluvila. Stejně jako s Vámi. A najednou čtu tyhle řádky. Zajímavé. Častokrát se mi stane, že balíček podcením a ani mi nestačí poštovné, které si nechám zaplatit a nikdy jsem ani po maminkách nechtěla doplatek, jde stejně vždy o pár korun, nebo pár desítek korun a maminky se nemají potápět, ale pomáhat si. No.. Ne vždy to asi funguje. Aspoň, že s botkami jste spokojená. Ať je hezky vynosíte. Jsou super a slušivé jak ke kalhotám, tak k šatičkám. Mějte se krásně.