Paní Veronice uděluji negativní hodnocení. Byla jsem příliš dlouho korektní. Všichni nakupující by měli být upozornění na její praktiky. Od 13. PROSINCE 2017 do 7. ÚNORA 2018 mi zadržovala částku 1084 Kč, která měla být původně určena na nákup VÁNOČNÍCH DÁRKŮ. Po odeslání platby na její účet se mi od 13. 12. 2017 do 30. 12. 2017 neozvala. A to přesto, že se opakovaně přihlašovala. Reagovala až na urgence ze strany administrátorů. Její "omluva" - nebyla u počítače!?! Až pak jsem se dozvěděla, že balík sice odeslala PPL 14. 12. 2017, ale bez mého tel. čísla (v té době ho neměla). Chodím do práce, PPL mě nezastihlo a neměli mě jak kontaktovat. Já mezitím bombardovala telefonem i osobně Českou poštu. To jsem také psala paní v dotazech, neodpověděla!!! Odpovídat na hodnocení si čas našla, konkrétně 14. 12., 18.12., 19.12. i 20.12. Očividně jí to přišlo důležitější. Já si zatím musela dárky sehnat jinde. Chtěla jsem VRÁTIT PENÍZE, ale paní Veronika dle svých slov prožívala těžkou životní situaci. Srdceryvně mě přemlouvala, ať si tedy objednám něco jiného. Podlehla jsem, ale situace se opakovala. 15. 1. 2018 mi paní Veronika napsala: "Dobrý den, na vše se podívám a zjistím, co pro vás mohu mít k dispozici..." A zjišťovala do 2. 2. 2018, poté co mi 31. 1. 2018 po 2 TÝDNECH a 2 předchozích nezodpovězených vzkazech došla trpělivost a pohrozila jsem jí opět administrátory, kteří celý náš obchod již průběžně sledovali. "Omluva"- pro změnu zdravotní důvody a opět bez přístupu k internetu. Nicméně od jiné zákaznice, která shodou okolností také z vánoc řešila stejný problém jako já vím, že balík v té době dostala. Dokonce si paní Veronika emailem ověřila, že dorazil. Dle paní Veroniky řešil rodinný příslušník. Peníze se mi nakonec vrátily, ale stálo mě to spoustu nervů, energie a času. I přes všechny tyto události jsem paní Veronice napsala velmi mírné hodnocení. Paní Veronika však ve své reakci uvedla vyslovené lži a výmysly. Dokonce mě obvinila, že jsem balík nepřevzala úmyslně. A to si nemohu nechat líbit. Ne každý se dokáže bránit, proto by všichni nakupující měli být upozorněni, jaké peripetie je čekají, pokud se v obchodu něco nevyvede. Své hodnocení, reakci paní Veroniky i průběh obchodu přikládám k hodnocení. Bohužel se do obrázku nedá vložit celá 3 měsíční konverzace. Na požádání ráda poskytnu. L