Milé maminky, zboží (po zkušenostech) zasílám až po připsání peněz na účet. Děkuji za pochopení. Poštovné = dle tarifu České pošty (pokud je cena nižší, přeplatek vracím zpět).
Z důvodu inzerce i na jiných serverech a po (pro mne) nemilé události při prodeji zde na Modrém koníkovi, doplňuji informace k úspěšnému uzavření obchůdku: Pokud o inzerovanou věc projeví zájem např. 5 maminek, sdělí svůj zájem a požádají o doplňující informace (míry, materiál, jak byl oděv dlouho nošen apod.), zboží prodávám mamince, která jako první sdělí své rozhodnutí zboží koupit a požádá o zaslání podkladů k platbě. Tím je pro mne obchod "uzavřen" a inzerát dávám do pozastavených. Pořadí "čekatelů" - omlouvám se za ten výraz - stanovuji dle vyjádření rozhodnutí o koupi s požadavkem zaslání podkladů k platbě.
Milé maminky, dotaz na zboží není z mého pohledu zavazující ani pro Vás ani pro mne. Stejně tak se nemusíte bát, že bych Vás uháněla s dotazy "jak jste se rozhodly a zda si zboží budete brát, protože jsou další zájemci v pořadí".
Zavazujícím krokem je pro mne domluva o koupi a zaslání podkladů k platbě. Pokud by z obchůdku i v tomto případě z nějakého důvodu sešlo, v pořadí je další zájemce, který vyjádřil rozhodnutí zboží koupit a požádal o podklady k platbě.
Jsem toho názoru, že každá situace má řešení :-)
Děkuji za pozornost a pochopení, Martina