Dělám to poprvé a nerada.. i proto, že už uplynula delší doba od nákupu, ale..
Nakupují věci dětem dopředu, takže si nemusím všeho hned všimnout.
Věci paní neprodává zrovna nejlevněji, ale už na třech jsem našla vadu. Poté, co jsem zjistila, že suché zipy u sandálků absolutně nelze zapnout, jsem paní psala zprávu, ale nedočkala jsem se žádné odpovědi. Stály 40,-Kč, ale dcerka je nemohla obout ani jedenkrát. Paní v inzerátu uváděla, že zipy fungují...
Nyní jsem ze zakoupených věci vyndala sukýnku a chystala se jí vyprat a zařadit dcerce do šatníku. Zjistila jsem, že tylová mašle je celá potrhaná... Už se začínám bát, co mě čeká u dalšího vybaleného kousku.. a tak mi to nedá a o své zoufalství se chci alespoň podělit, neboť po předchozí zkušenosti nevěřím, že bych se domohla jakékoli reakce, natož spravedlivé..