Vážený pane, je mi líto, že nejste s autosedačkou spokojen. Ale nechápu, proč jste při převzetí zboží nic neřekl. Sedačka vám byla řádně předvedena a žádné výhrady jste nevyjádřil. Nikdy neprodávám nic, co bych si sama nekoupila. Za kvalitu nabízeného zboží ručím. U autosedačky je zásadní bezpečnost, proto jsem měnila všechny polystyreny. Nic jsem nezatajila, v popisu bylo uvedeno, že je sedačka používaná, po 2 dětech a že potah je vyšisovaný od slunce. Uznávám a omlouvám se, nebyl to záměr, zašitou dírku pod přezkou jsem nezmínila, jelikož jsem na ni zapomněla a upřímně, nepokládala jsem to za důležité. Na funkčnost to nemá žádný vliv, sedačka byla prodána ve výborném stavu.
Chcete-li ji přesto vrátit, navrhuji, že sedačku vezmu zpět a vrátím vám peníze.
Máte na mne kontakt, takže očekávám, že případnou další komunikaci povedeme soukromě.