Jsme firma, která se zabývá maloobchodním a velkoobchodním prodejem zboží z Itálie a Polska.
Mezi naše prodávané značky patří:
Emy Bimba
Pierre Cardin
Jadea
Lovelygirl
Cornette
Julimex
Barevné ponožky značky Wola
Platba za zboží a náklady na dopravu
Objednané zboží je možné uhradit a zaslat následujícími způsoby:
Platba předem na náš účet, zaslání v rámci ČR prostřednictvím České pošty:
Č.ú. : 2301153544/2010
Provozovatel eshopu na Modrém koníku
Nelldot s.r.o. Jana Judasová (prodávající)
IČ: 05765943
DIČ: CZ05765943
Pod Zámečkem 3379
738 01 Frýdek-Místek
Tel: 734 371 827 (t- mobile). Hovorné je účtováno dle ceníku Vašeho operátora.
E-mail: Jana.judasova2@gmail
Plátce DPH. Podnikatel je zapsán do živnostenského rejstříku Magistrátu města Frýdek-Místek.
1. Všeobecná ustanovení
Kupující učiněním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami pro dodání zboží. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami a tyto podmínky jsou pro obě strany závazné. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či fyzickou osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
2. Objednání zboží
Objednání zboží probíhá prostřednictvím e-shopu. Objednávat je možné 24 hodin denně. Platnost všech akčních nabídek je do data uvedeného u akční nabídky, případně do vyprodání zásob. V případě, že u akční nabídky není uvedeno žádné datum, pak akce platí do odvolání anebo do vyprodání zásob. Po provedení objednávky je odeslán automatický notifikační email, který shrnuje informace o objednávce (objednané zboží, cena, cena a způsob dopravy, údaje pro platbu). Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
3. Odeslání a dodání zboží
Zboží odesíláme prostřednictvím nasmlouvaných dopravců. Naši dopravci jsou uvedeni v záložce "Doprava". Zboží odesíláme zpravidla do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky na dobírku. U objednávek s volbou platby bankovním převodem anebo on-line platbou, odesíláme zpravidla do 2 pracovních dnů od přijetí platby. O odeslání zboží je zákazník informován prostřednictvím emailu. Dodací doba je odvislá od zvoleného dopravce. Dopravci většinou doručují zboží během dvou pracovních dnů od převzetí zásilky k přepravě, a to u zásilek s místem určení v rámci České republiky. Doba doručování zásilek do jiných evropských zemí než ČR je odvislá od dané lokality. Zpravidla jsou tyto zásilky doručeny do 5 pracovních dnů od převzetí zásilky.
Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, anebo prodávajícího.
4. Platba za zboží a náklady na dopravu
Objednané zboží, které je doručováno v rámci České republiky, je možné uhradit bankovním převodem. Cena dopravy je odvislá od zvoleného dopravce, způsobu platby, destinace a váhy zásilky.
Dopravce (ceny v Kč) + dobírka 17Kč
Česká pošta doporučené psaní 50g - 2kg = 44Kč - 66Kč
Česká pošta balík do ruky 2kg - 5kg = 128Kč - 142Kč
Česká pošta balík na poštu 2kg - 5kg = 108Kč - 117Kč
Česká pošta obyčejný balík 2kg - 5kg = 74Kč - 81Kč
Česká pošta doporučený balíček 500g - 2kg = 74Kč - 83Kč
Při nákupu nad 1500kč doprava zdarma u oblečení.
5. Reklamace
Vrácení zboží do 14 kalendářních dnů
Kupující má právo na odstoupení smlouvy do 14 kalendářních dnů (vrácení zboží). Zboží je možné vrátit bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno.
Podmínkou pro vrácení peněz za zboží je zaslání zboží v původním stavu a v původním obale, pokud zboží obal obsahovalo. Zboží nesmí být použito, tzn. ani vypráno. Zboží je možné zaslat prostřednictvím České pošty anebo přepravní společnosti. V případě zaslání zboží Českou Poštou je nutné zásilku zaslat doporučeně, a to na adresu prodávajícího: Jana Judasová, Pod Zámečkem 3379, 738 01 Frýdek-Místek. Zboží nelze vracet na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat. Při vrácení je nezbytné doložit kopii dokladu o nabytí (faktura) a číslo účtu, na který má být platba vrácena. Před odesláním zásilky s vraceným zbožím je nakupující povinen na tuto skutečnost prodávajícího průkazně upozornit (emailem anebo telefonicky) a zároveň definovat konkrétní výčet vraceného zboží dle objednávky (název zboží). Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu, prodávající uhradí hodnotu zakoupeného zboží na účet kupujícího, a to nejpozději do 14 pracovních dní od převzetí zboží zpět. V souladu s novým občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) bude vrácena také částka za dopravu ke spotřebiteli. Prodejce vrátí nakupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, tzn., např. pokud si zákazník zvolí dopravu zboží na dobírku, bude v případě odstoupení od smlouvy (vrácení zboží do 14 kalendářních dnů) navrácena částka za dopravu bez dobírky.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
V případě, že Vám bylo zasláno jiné zboží, než na které byla učiněna objednávka, tuto skutečnost nám, prosím, sdělte emailem na jana.judasova2@gmail.com a nebo telefonicky na telefonní číslo 734 371 827. V případě dodání jiného zboží, toto, prosím, zašlete zpět na naši adresu a došleme Vám správné zboží bez dalších nákladů. Náklady spojené s dopravou zpět chybně zaslaného zboží Vám uhradíme převodem z účtu do 5 pracovních dní od převzetí zboží zpět. V případě nedodaného zboží Vám toto zboží neprodleně došleme, pokud bude skladem. V případě, že již zboží skladem nebude, pak Vám vrátíme uhrazenou částku na účet, a to nejpozději do 5 pracovních dní od zjištění této skutečnosti.
Vrácení zboží z důvodu závady a záruční podmínky
Na veškeré zboží poskytujeme zákonnou záruku v délce 24 měsíců. Záruka se vztahuje na výrobní vady.
V případě zjištění vady vyplní kupující reklamační protokol, který je možné stáhnout na internetu. Vyplněný formulář je třeba zaslat společně se zbožím na adresu: Jana Judasová, Pod Zámečkem 3379 738 01 Frýdek-Místek. Současně s reklamačním protokolem a poškozeným zbožím přiložte kopii dokladu o koupi. Před odesláním zboží doporučujeme zaslat fotografie poškozeného zboží, pro předposouzení oprávněnosti reklamace. Oprávněnost reklamace bude prodávajícím finálně posouzena až po fyzickém obdržení zboží, aby bylo možné výrobek podrobně prohlédnout. Reklamace bude vyřízena do 30 kalendářních dní od převzetí zboží zpět.
V případě uznání oprávněnosti reklamace má kupující nárok na opravu závady, pokud to charakter závady umožňuje. Pokud prodávající není schopen zajistit opravu závady, má kupující nárok na výměnu zboží. V případě, že reklamované zboží není skladem, je kupujícímu vrácena hodnota zboží na účet, a to včetně nákladů za dopravu, kterou kupující vynaložil pro zaslání zboží prodávajícímu. Doprava bude uhrazena pouze v případě oprávněné reklamace a jedná se o náklady skutečně vynaložené a zároveň přiměřené (např. poštovné v základní sazbě).
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním. Výrobky podléhají opotřebení, které se dostavuje při jejich používání, praní apod. Společně s výrobky zasíláme návod k údržbě, pokud, tento neobsahuje přímo výrobek. Správnou údržbou můžete prodloužit životnost výrobků. Např. polyuretanové zátěry (puly) podléhají mechanickému opotřebení, stejně tak přírodní vlákna mají kratší životnost než vlákna umělá, a to při stejné četnosti používání. Vlákna se používáním se ztenčují a látka se vydírá. Na míru opotřebení má vliv řada faktorů např. teplota vody, tvrdost vody, použité prací prostředky, slunce, agresivita moči, apod.).
b) nesprávným použitím výrobku a nesprávnou údržbou
c) nesprávným skladováním
Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní.
Ostatní se řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména z nového občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.).
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu jana.judasova2@gmail.com
2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz. http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
6. Storno objednávky
Objednávku lze v e-shopu uhanky.cz bezplatně stornovat do 12 h od objednání, a to zasláním informace na email: jana.judasova2@gmail.com. Pokud má zákazník zájem o storno po uplynutí 12 hodin od učinění objednávky, pak je toto možné pouze v případě vzájemné domluvy, která musí být uskutečněna telefonicky.
7. Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno, příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále jen „osobní údaje“).
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu.
Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
Osobní údaje budou zpracovány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovány v elektronické podobě automatizovaným způsobem.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
8. EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku pro transakce prováděné přes platební bránu. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Zákazník souhlasí s vystavením a zasláním účtenky v elektronické formě.