Dobrý den,velice se omlouvám,Vy jste mi číslo balíčku psala do zprávy po hodnocení.Zjistila jsem to až ted,když jsem šla kouknout na vaše recenze.Mrzí mě to nedorozumění.Myslela jsem,že se mnou nechcete vůbec komunikovat,když jste napsala jen,že jste chybu neudělala.Já byla v pondělí na poště a tam ten balíček nebyl,paní ho nenašla.Neměla jsem ani lístek ve schránce a to je vždy někdo doma.Zeptám se,balíček se vrátil tedy zpět?Já zítra zaběhnu ještě s tím číslem na poštu a jistím co se dá,pokud ho vrátili zpět,je možné mi poslat zas?Samozřejmě si znovu uhradím poštu,ale poku se Vám nebude chtít jít znovu na poštu,tak až se balíček vrátí,tak Vás poprosím o zaslání peněz zpět.Záleží na Vás,já bych raději balíček,džíny se mi moc líbí...Ještě jednou se moc omlouvám za špatnou recenzi na Vás,tu jsem ihned odstranila a i za nemilou zprávu ode mě,berte jí prosím za bezpředmětnou.Mrzí mě tohle nedorozumění,ani nevíte jak.Lenka