Potřebovala jsem narychlo boty pro syna, koupila jsem inzerované geoxy dle slov inzerenta ve stavu „nejsou moc používané“. Byla tam jen jedna fotka, ale paní stejnou botu nabízela ještě v jiném inzerátu, kde bylo více fotek a tam bylo vidět, že se látka kolem kotníků už trochu žmolí, tak jsem si nebyla jista tou novotou, ale bylo málo času, požádala jsem jen o 100 kč slevu a boty koupila. Boty dorazily, komunikace v pořádku, byly absolutně čisťounké, jen jejich stav rozhodně neodpovídal nenošené botě – suché zipy u pravé boty vůbec nedržely, jen na vlásku, většinou se hned odlepily. Přiložila jsem fotku, je tam vidět, jak se zip páře a je vytahaný. Synovi jsem je dala na nohy, udělal pár kroků a zipy byly odlepené. Přemýšlela jsem co dál…napsala jsem paní, že nejsem spokojená, že bych ráda boty vrátila nebo ať mi vrátí z ceny 500+80 ještě 300 kč a nechám je klukovi na zahradu. Paní začala být hrubá, urážela mě, že lžu, že jsou boty nové a jestli chci nové boty, ať si je koupím za velké peníze – jinými slovy, co bych očekávala od opotřebované boty. Nu, očekávám především inzerovaný stav. Když mi někdo řekne, že jsou nenošené, očekávám plnou funkčnost a bota, kde nefungují suché zipy, je nepoužitelná. Když mi někdo řekne, že jsou zipy opotřebované, tak je to taky v pořádku, mohu se rozhodnout, zdali je za tu cenu chci nebo nechci. Nakonec jsem paní oznámila, že její chování není slušné, že to nahlásím a napíšu recenzi, poté přistoupila na vrácení bot. Já jsem chtěla, aby nejdříve vrátila peníze, protože z její hrubé komunikace a celé situace jsem tušila, že nemohu spoléhat na slušnost. To absolutně odmítla. Po týdnu jsem se jí tedy ptala na její adresu, abych boty odeslala, dříve jsem se k tomu nedostala (mám novorozence a dva malé kluky + práci). Opět přišla smršť hrubých slov, co že to na ni hraju atd., že jsme prý týden boty užívali, jistě je zničili a teď chceme peníze zpět. Donekonečna jsem slušně vysvětlovala, že je to situace, kterou vytvořila ona, že jediný kdo tratí, jsem já ( čas, 2x poštovné), že jí se jenom vrátí boty, které může prodat, když jsou v tak úžasném stavu. Boty jsem poslala v tom dalším druhém týdnu přes DPD do vlastních rukou, paní mí okamžitě napsala 3 zprávy, že boty převzal manžel na české poště, že ona je hospitalizovaná se synem v nemocnici , a že boty jsou zničené, naprosto čisté, že jsme je týden nosili, zničili, poté vyprali a teď chceme peníze. Paní byť hospitalizovaná se synem posílá zprávu za zprávou o tom, jak jsem boty zničila. I kdybychom ty boty týden nosili, nevím, jak bychom je mohli tak rychle zničit, stihnout vyprat a vysušit. Další komunikace s ní nemá smyslu, paní si jede tu svoji hrubou a obsahově neférovou komunikaci. Přišla jsem o 500 korun za boty a 2x 80 kč za poštovné, ale nejvíc mě mrzí, že ty peníze skončily v rukou takového člověka. Kdybych je dala někomu, komu schází na jídlo, měla bych z toho dobrý pocit, takto mám pouze hořkou zkušenost. Je to ostuda ostatním maminkám, které se chovají slušně. Loni jsem koupila geoxy, kluk je nosil celou zimu a jsou stále v super stavu. Také jsem koupila i letos ještě další geoxy a dorazily v super stavu. Když koukáte na boty, vidíte, že zip nedrží, v místech se i páře a paní říká, že jsou jako nové, tak vlastně není žádného odvolání, je to slovo proti slovu. Prodej na M.koníkovi stojí a padá na slušnosti lidí. Zdenka