Vážená paní, bunda nebyla roztrhaná a ani neměla žádné vytrhané nitky jak uvádíte.(Na stav bundy jste se zeptala až poté, co jste odeslala peníze, bundu jsem Vám měřila i jsem vám napsala odpovědi na Vaše dotazy ohledně zateplení bundy) Pokud se Vám nelíbila mohla jste ji jako v každém jiném obchodě vrátit, samozřejmě na vlastní náklady. Ale nenechám se vydírat tím, že aby jste mi neudělila negativní hodnocení, pošlete mi zprávu, že Vám musím vrátit peníze za poštovné. To znamená, že kdybych Vám poslala poštovné zpět tak mi udělíte kladné hodnocení? Podle mě to vydíraní je, negativní hodnocení jste mohla udělit hned jak Vám byla bunda zaslána ne po měsíci, kdy bundu nosíte a kdy jsem Vám napsala negativní hodnocení a že se vydírat nenechám a tudíž aby si ostatní maminky na Vás dali pozor.