Žádný předchozí kočárek mi kolemjdoucí tolik nechválili
Mám Turrana v dvojkombinaci s velurovým potahem. Žádný předchozí kočárek mi kolemjdoucí tolik nechválili 🙂
Chtěla jsem houpací kočárek, protože mi děsně vadí, jak moderní rachtají na staré městské dlažbě a měla jsem představu, že tento typ kontrukce je odpružený nejlépe. Původně jsem chtěla Navington Caravel nebo Bebecar Stylo Class, které mají navíc natáčecí kola, ale nepodařilo se sehnat nějaký v dobré ceně / stavu / vzdálenosti na dojezd 😞 Turran byl v obchodě opodál taková naše záchrana, když do porodu neseženeme.
Kočár má odpružení trochu tužší - určitě jsem viděla kočárky, které houpaly ochotněji /zkuste to třeba na bazarové Ballerině od Babyactive - ty se umějí krásně vyhoupat/ - ale pořád je to super proti tvrdým kočárům. Jak se říká, lepší něco, než nic.
Je velmi prostorný. Na přenášení jsou na bocích korby zazipovaná dlouhá látková madla/ucha. Nánožníky jsou v ceně, obě nástavby mají svůj vlastní. Nákupní košík je drátěný.
Kola nafukovací 14" jsou bohužel pevná, každopádně projedou lehce všude.
Váha kočárku je kolem 14 kg bez dítěte, což je pro mne maličko problém v kombinaci s neotočnými koly - celou tu váhu je třeba zvednout, což je do kopce s prckem vevnitř a nákupem v koši docela záhul.
Madlo se dá docela velkoryse polohovat, v nejnižší poloze dosáhne 4letý syn, v nejvyšší je krásně do ruky příteli, který má skoro dva metry 🙂.
TIP - mne s mými 168 cm a 50 kily vyhovuje dát si ho tak, aby bylo trošku níž /ale aby to bylo ještě pohodlné/ než bych si dala u kočárku a aretací - lépe se mi stlačuje dolů při zahybání. TIP 2 - v nejvyšší poloze se můžu do kopce opřít o kočárek a tlačit váhou, aniž bych mimčo vyklopila... 😃
***Nevím, jak vyplnit plusy a mínusy, protože u tohoto kočárku jsou dané vlastnosti relativně subjektivní.***
Váha 14 kg sama o sobě není zas takový maso v porovnání např. s kočárky ABC, které mají něco přes šestnáct kilo. Takové G-Mini Grand má něco kolem 12... Pro přítele je navíc vyšší váha známkou stability - že mimčo jen tak nevyklopím, když zaberu za madlo nebo na něj pověsím tašku. Potíž je ale, jak jsem psala výše, v kombinaci váhy s pevnými koly, což zhoršuje manipulaci s naloženým kočárem - pocítí to zejména ti, které ještě nedávno vozili starší dítě v lehoučkém sporťáku jako já /4baby Rapid, cca 6,5 kg/.
Prostorná korba je takéá věc do diskuze - díte se do ní vejde hooodně dlouho, otázka je, jak dlouho mu bude pohodlné sedět na rovném povrchu, kde si nebude moci svěsit nohy dolů. U mimča mi dokonce vadí, jak mi při jízdě lítá ze strany na stranu, když jedu těžší terén. Když navíc vezmu v potaz, že mimča mají radši menší prostor... Výhoda to může být na většího ležáka v zimě s fusakem, já mám obě děcka letní... Leda zkusit hnízdečko 🙂
Jistou nevýhodou spojenou s prostorem je šíře kočárku - já třeba musím otvírat druhé křídlo dveří a opatrně kořár vyšoupat z malé předsíňky, což je dost opruz...
Houpání je trochu tužší, takže představa, že se mimčo ani nehne při projetí kočičích hlav, se ukázala jako scifi. Třese to s ním i tak - jen to naštěstí nedělá hluk.
SEČTENO A PODTRŽENO Pokud opravdu chcete krásný houpací kočárek, máte sílu, široký vstupní dveře doma a oželíte aretaci koleček, budete vysmátí.
Pokud jste takový krpec bez fyzičky, který sotva unese krabici mlíka a který by se navíc mohl převlíkat za bičem jak já a navíc jste krpec dost netrpělivý, mrcasit se několikrát denně u vchodu vám bude nejspíš brzy lézt na nervy.
chválený, kudy jedeme :-)
14" nafukovací kola projedou snad kdekoli a nedělají rámus
stabilní konstrukce
přebalovací taška je součástí
prostorné korby
kombinace pevných kol a vyšší váhy - horší ovladatelnost