Tutek Turran Silver

Popis kočárku

Tutek Turran Silver je klasický, elegantní kombinovaný kočárek retro typu s houpavou konstrukcí s neotočnými 14" nafukovacími koly. Projedeš s ním každý terén, daní ale bude vyšší váha a robustnost i po jeho složení. Výhodou kočárku je i otevřený, přístupný, drátěný nákupní košík doplněný o menší taštičku připojitelnou na konstrukci. Turran Silver je dostupný taktéž ve variaci s kompletně koženkovými potahy Eco, ale i v limitované edici Turran Silver Eco Prestige.

Prostorná hluboká vanička s polohováním i do lehu polohovatelná sportovní část se pyšní stříškou se stylovým kovovým upevňovacím mechanismem. Obě lze na konstrukci nasadit v obou směrech. Volitelně je lze doplnit autosedačkou s adaptéry, a to barevně sladěnou vlastní značky, nebo některou ze známějších značek. Ke kombinaci patří i výbava: měkká vložka do sedadla, pláštěnka, moskytiéra, nánožníky a přebalovací taška.

Parametry

Značka
Tutek
Typ
dvojkombinace, trojkombinace
Hmotnost (v kg)
16,66
Rozměry v rozloženém stavu (vך×d cm)
107 × 61 × 87
Rozměry ve složeném stavu (vך×d v cm)
87 × 56 × 43
Původ značky
Polsko
Maximální zatížení sedadla (jedno dítě - v kg)
15
Doporučený věk dítěte (v měsících)
0 – 24
Zádová opěrka jde polohovat do kolmého sedu (90°)
Otočné sedadlo
Všechny parametry

Hodnocení maminek

vironeka  16. čer 2019
  
 Podrobná recenze
Žádný předchozí kočárek mi kolemjdoucí tolik nechválili
Mám Turrana v dvojkombinaci s velurovým potahem. Žádný předchozí kočárek mi kolemjdoucí tolik nechválili 🙂 Chtěla jsem houpací kočárek, protože mi děsně vadí, jak moderní rachtají na staré městské dlažbě a měla jsem představu, že tento typ kontrukce je odpružený nejlépe. Původně jsem chtěla Navington Caravel nebo Bebecar Stylo Class, které mají navíc natáčecí kola, ale nepodařilo se sehnat nějaký v dobré ceně / stavu / vzdálenosti na dojezd 😞 Turran byl v obchodě opodál taková naše záchrana, když do porodu neseženeme. Kočár má odpružení trochu tužší - určitě jsem viděla kočárky, které houpaly ochotněji /zkuste to třeba na bazarové Ballerině od Babyactive - ty se umějí krásně vyhoupat/ - ale pořád je to super proti tvrdým kočárům. Jak se říká, lepší něco, než nic. Je velmi prostorný. Na přenášení jsou na bocích korby zazipovaná dlouhá látková madla/ucha. Nánožníky jsou v ceně, obě nástavby mají svůj vlastní. Nákupní košík je drátěný. Kola nafukovací 14" jsou bohužel pevná, každopádně projedou lehce všude. Váha kočárku je kolem 14 kg bez dítěte, což je pro mne maličko problém v kombinaci s neotočnými koly - celou tu váhu je třeba zvednout, což je do kopce s prckem vevnitř a nákupem v koši docela záhul. Madlo se dá docela velkoryse polohovat, v nejnižší poloze dosáhne 4letý syn, v nejvyšší je krásně do ruky příteli, který má skoro dva metry 🙂. TIP - mne s mými 168 cm a 50 kily vyhovuje dát si ho tak, aby bylo trošku níž /ale aby to bylo ještě pohodlné/ než bych si dala u kočárku a aretací - lépe se mi stlačuje dolů při zahybání. TIP 2 - v nejvyšší poloze se můžu do kopce opřít o kočárek a tlačit váhou, aniž bych mimčo vyklopila... 😃 ***Nevím, jak vyplnit plusy a mínusy, protože u tohoto kočárku jsou dané vlastnosti relativně subjektivní.*** Váha 14 kg sama o sobě není zas takový maso v porovnání např. s kočárky ABC, které mají něco přes šestnáct kilo. Takové G-Mini Grand má něco kolem 12... Pro přítele je navíc vyšší váha známkou stability - že mimčo jen tak nevyklopím, když zaberu za madlo nebo na něj pověsím tašku. Potíž je ale, jak jsem psala výše, v kombinaci váhy s pevnými koly, což zhoršuje manipulaci s naloženým kočárem - pocítí to zejména ti, které ještě nedávno vozili starší dítě v lehoučkém sporťáku jako já /4baby Rapid, cca 6,5 kg/. Prostorná korba je takéá věc do diskuze - díte se do ní vejde hooodně dlouho, otázka je, jak dlouho mu bude pohodlné sedět na rovném povrchu, kde si nebude moci svěsit nohy dolů. U mimča mi dokonce vadí, jak mi při jízdě lítá ze strany na stranu, když jedu těžší terén. Když navíc vezmu v potaz, že mimča mají radši menší prostor... Výhoda to může být na většího ležáka v zimě s fusakem, já mám obě děcka letní... Leda zkusit hnízdečko 🙂 Jistou nevýhodou spojenou s prostorem je šíře kočárku - já třeba musím otvírat druhé křídlo dveří a opatrně kořár vyšoupat z malé předsíňky, což je dost opruz... Houpání je trochu tužší, takže představa, že se mimčo ani nehne při projetí kočičích hlav, se ukázala jako scifi. Třese to s ním i tak - jen to naštěstí nedělá hluk. SEČTENO A PODTRŽENO Pokud opravdu chcete krásný houpací kočárek, máte sílu, široký vstupní dveře doma a oželíte aretaci koleček, budete vysmátí. Pokud jste takový krpec bez fyzičky, který sotva unese krabici mlíka a který by se navíc mohl převlíkat za bičem jak já a navíc jste krpec dost netrpělivý, mrcasit se několikrát denně u vchodu vám bude nejspíš brzy lézt na nervy.
5 2
Čti celé...

Podobné kočárky

Hesba Condor Coupé
dvojkombinace
kolečka fixné • téměř úplný rovný leh (165°) • otočná sedačka • velká vanička • skládací vanička • zadní kolečka ⌀37 cm • hmotnost kočárku 20 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 60 cm
Hesba Corrado
dvojkombinace
kolečka fixné • téměř úplný rovný leh (165°) • otočná sedačka • velká vanička • skládací vanička • zadní kolečka ⌀37 cm • hmotnost kočárku 21 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 60 cm
Firkon Vesta Swing
11200 KčPoužité
dvojkombinace
kolečka nafukovací (fixné) • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný rovný leh (165°) • otočná sedačka • velká vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀37 cm • hmotnost kočárku 17.1 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 65 cm
Knorr Baby Classico
dvojkombinace, trojkombinace
kolečka nafukovací (fixné) • téměř úplný korýtkový leh • otočná sedačka • velká vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀37 cm • hmotnost kočárku 16 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 60 cm
Knorr Baby Precioso
dvojkombinace
kolečka nafukovací (fixné) • téměř úplný korýtkový leh • otočná sedačka • velká vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀37 cm • hmotnost kočárku 16 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 60 cm