Stokke Xplory V4

Výroba ukončena 2016

Popis kočárku

Stokke Xplory V4 je čtvrtou generací jedinečného high-endového kočárku a nejznámějšího modelu značky z roku 2014. Design s „muří nožkou“ ve středu konstrukce, výškově nastavitelným sedadlem a taškou místo košíku z něj dělá nejoblíbenější, ale i nejzatracovanější městský kočárek. Verze V4 přinesla zjednodušené tlačítko skládání konstrukce a přidanou možnost aretace předních koleček. Ta jsou nově přimontovaná na tmavém upevnění místo světle šedého. Na rukojeť můžeš připojit držák na pohár přímo, bez potřeby dalšího adaptéru. Přímo na konstrukci se s pomocí přidaných klipů upevňuje i taška, takže ji není třeba obepínat kolem středové tyče. Centrální brzda vpravo dole už je namísto hranaté úplně oválná. Změněný je i přední dolní nápis Stokke, který je místo šedého oranžově zvýrazněný. Zadní dolní nápis byl u nového modelu odstraněný.

Korýtkové sedadlo je umístěné vysoko, takže má dítě dobrý výhled a je také blíž k rodiči. Sedačku můžeš otočit i polohovat do tří pozic (sed, odpočinková poloha, leh) v protisměru a dvou (sed, odpočinková poloha) po směru jízdy. V poloze vsedě je sedadlo téměř kolmé. Pultík na nohy není možné zdvihnout, přizpůsobit se ale dá jeho délka. Samotná sedačka je vhodná od přibližně šesti měsíců, s volitelnou novorozeneckou vložkou ji ale můžeš využívat už od narození. Pro nejmenší děti je v nabídce také hluboká korba či autosedačka, jejichž dokoupením dokážeš z Xplory poskládat libovolnou kombinaci. Přizpůsobit si ho můžeš i sety potahů, letních Summer kitů se sluneční clonou, zateplených Winter kitů kombinovaných s kožešinkou, a různými dalšími doplňky. Jednou z nejznámějších limitovaných edicí Xplory je právě V4ková True Black z roku 2015 s černými potahy a all black podvozkem.

Parametry

Značka
Stokke
Typ
hluboký, sportovní, dvojkombinace, trojkombinace
Hmotnost (v kg)
10,5
Rozměry v rozloženém stavu (vך×d cm)
99 × 57 × 34
Rozměry ve složeném stavu (vך×d v cm)
105 × 30 × 55
Původ značky
Norsko
Maximální zatížení sedadla (jedno dítě - v kg)
20,5
Doporučený věk dítěte (v měsících)
0 – 36
Zádová opěrka jde polohovat do kolmého sedu (90°)
Otočné sedadlo
Všechny parametry

Podobné kočárky

Za babku
Zopa Quest
sportovní, dvojkombinace, trojkombinace
kolečka nenafukovací s výplní (otočná s možností fixace) • téměř úplný rovný leh (165°) • otočná sedačka • velký úložný prostor • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀23 cm • hmotnost kočárku 11 kg • nosnost sedačky 22 kg • šířka kočárku 55.5 cm
Lionelo Amber
dvojkombinace
kolečka nafukovací (otočná s možností fixace) • vhodný pro nízké rodiče • úplný korýtkový leh • otočná sedačka • velká vanička • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀23 cm • hmotnost kočárku 11.5 kg • nosnost sedačky 22 kg • šířka kočárku 60 cm
Cam Taski Sport
trojkombinace
kolečka nafukovací (otočná s možností fixace) • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný korýtkový leh • otočná sedačka • velká vanička • prostorná sedačka • velmi skladný • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀23 cm • hmotnost kočárku 10.6 kg • nosnost sedačky 22 kg • šířka kočárku 60 cm
Thule Sleek
sportovní, dvojkombinace
kolečka nenafukovací s výplní (otočná s možností fixace) • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný korýtkový leh • otočná sedačka • prostorná sedačka • velký úložný prostor • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀20 cm • hmotnost kočárku 12.7 kg • nosnost sedačky 22 kg • šířka kočárku 61 cm
Joie Versatrax
sportovní, dvojkombinace
kolečka nenafukovací s výplní (otočná s možností fixace) • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný rovný leh (165°) • Zádová opěrka jde polohovat do kolmého sedu (90°) • otočná sedačka • prostorná sedačka • velký úložný prostor • složení jednou rukou • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀24.5 cm • hmotnost kočárku 11.7 kg • nosnost sedačky 22 kg • šířka kočárku 65.5 cm

Hodnocení maminek

anetjindra  26. bře 2020
Opravdu kvalitní, bohužel horší do přírody
Opravdu kvalitní kočár včetně materiálů, konstrukce a hlavně funkčnosti. Bohužel horší do přírody.
jancajanc  21. črc 2018
Xplory jsme měli do auta
Od Stokke jsme měli v průběhu "kočárkování" víc typů podvozků, nakonec s námi v domácnosti zůstal Trailz, kvůli terénu na vsi a podvozek Xplory jsme měli do auta 🙂 ❤
4 1
Čti celé...