Phil&Teds Dash je všestranná sportovní tříkolka s velmi prostorným sedátkem a možností přidání druhého, sourozeneckého sedadla. Robustní konstrukce je kvalitně odpružená a výborně ovladatelná ve městě i v terénu. Bezúdržbová kola aeromaxx jsou vyrobena z gumy, uprostřed jsou ale prázdná, imitující vlastnosti nafukovacích pneumatik. Navzdory pevnosti a terénním vlastnostem je kočárek lehký a po složení velmi kompaktní - ve skutečnosti nejkompaktnější single-to-double kočárek této značky. Složit se dá dokonce s oběma nasazenými sedadly. Na nákupech oceníš i obrovský nákupní košík s nosností až 10 kg.
Hlavní sedadlo je v základě neotočné. Extrémně dlouhá zádová opěrka umožňuje kočárek využívat i pro 5-6leté dítě. Polohovat se přitom dá až do lehu vhodného od narození. Miminko je ve sklopeném sedadle ochráněno ze všech stran. V ležící poloze můžeš rozepnutím zipu odhalit síťovanou větranou část. Součástí hlavního i přídavného sedáku je jednoduše odnímatelná měkká podložka. Ve stříšce najdeš boční kapsu s otvorem na sluchátka umožňující během kočárkování poslouchat hudbu z telefonu. Pro komfort těch nejmenších můžeš sedák doplnit volitelnou vložkou nebo k němu připojit autosedačku či vaničku Snug s odvětrávanou matrací. K vaničce patří i vložka pod matraci pro případ chladnějšího počasí. Dash si můžeš přizpůsobit dokoupitelnými barevnými podložkami anebo dalším příslušenstvím včetně pultíku do madla nebo přídavné tříkolky Freerider pro staršího sourozence.
Druhé sedadlo je taktéž nutné si zakoupit zvlášť. Je možné ho připojit dopředu nad hlavní sedadlo v případě ležícího mladšího sourozence, nebo dozadu za nákupní košík v případě, že sourozenec na hlavním sedadle už sedí. Kromě toho ho můžeš využít i v jednomístné konfiguraci v protisměru v případě, že chceš mít děťátko tváří k sobě. Přídavné sedadlo nemá stříšku a dá se polohovat ve dvou polohách do částečného náklonu. S dokoupitelným Dash Lazyted stojanem ho můžeš využívat i jako houpací křesílko.
Starší verzi Dashe (2010 a starší) poznáš podle těžší ocelové konstrukce, chybějícího polstrování pásů a nemožnosti polohování opěrky nožiček. Původní Dash byl první model značky s centrální brzdou umístěnou na rukojeti, dostupný pouze v černé a červené barvě.