Maxi-Cosi Nova 4

Výroba ukončena 2024

Popis kočárku

Maxi-Cosi Nova 4 (v protikladu ke trojkolce Nova 3) je luxusní čtyřkolový sportovní kočárek nebo jeho kombinace vycházející ze vzhledu oblíbeného all-terrain modelu Mura. V roce 2017 vyhrál ocenění Reddot. Velká bezúdržbová kola zaručují vysoký komfort jízdy bez hrozby defektu. Zabrzdíš je jednoduchou brzdou aktivovanou stiskem jedné strany a deaktivovanou stlačením druhé. Přední náprava se při odebírání celá odklopí a teoreticky je zaměnitelná za jednokolovou, samostatně ji však není možné koupit. Široká konstrukce je specifická schopností se po odjištění samostatně složit díky pneumatické technologii. Při skládání je nutné mít sedadlo nasazené ve směru jízdy a v sedě, nebo ho sundat. Pro ještě kompaktnější rozměr po složení je možné manuálně konstrukci zúžit stiskem a potáhnutím mechanismu uprostřed. Vysoko umístěný nákupní košík je poměrně mělký, vyčnívající věci můžeš přichytit přidanými gumičkami.

Díky paměťovému tlačítku se dají nástavby odebrat z konstrukce i jednou rukou. Otočné sportovní sedadlo můžeš polohovat až do lehu včetně opěrky nohou. Pro plnohodnotnou kombinaci od narození můžeš na konstrukci připojit dokoupitelnou prostornou hlubokou vaničku Oria, případně i autosedačku pomocí adaptérů. V nabídce je také množství doplňkového příslušenství včetně Univerzální ochrany proti krádeži. Nova se prodává s doživotní zárukou. Vyšla i pod podznačkou Bébé-Confort jako Bébé-Confort Nova 4.

Parametry

Značka
Maxi-Cosi
Typ
sportovní, dvojkombinace, trojkombinace
Hmotnost (v kg)
16,1
Rozměry v rozloženém stavu (vך×d cm)
105 × 64 × 93
Rozměry ve složeném stavu (vך×d v cm)
90,5 × 64 × 57
Původ značky
Nizozemsko
Maximální zatížení sedadla (jedno dítě - v kg)
15
Doporučený věk dítěte (v měsících)
0 – 36
Zádová opěrka jde polohovat do kolmého sedu (90°)
Otočné sedadlo
Všechny parametry

Podobné kočárky

Nellys Lally
trojkombinace
kolečka nafukovací (otočná s možností fixace) • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný rovný leh (165°) • otočná sedačka • velká vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀30 cm • hmotnost kočárku 14.7 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 60 cm
Firkon Vesta Standard
1800 KčPoužité
dvojkombinace
kolečka nafukovací (otočná s možností fixace) • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný rovný leh (165°) • otočná sedačka • velká vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀30 cm • hmotnost kočárku 16.6 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 65 cm
Didibaby Allante
dvojkombinace, trojkombinace
kolečka nafukovací (otočná s možností fixace) • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný rovný leh (165°) • otočná sedačka • velká vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀30 cm • hmotnost kočárku 13 kg • nosnost sedačky 15 kg
Emmaljunga NXT90 Ergo
sportovní
kolečka otočná s možností fixace • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný korýtkový leh • otočná sedačka • prostorná sedačka • velký úložný prostor • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀31 cm • hmotnost kočárku 13.8 kg • nosnost sedačky 20 kg
Emmaljunga NXT90 Flat
sportovní
kolečka otočná s možností fixace • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný rovný leh (165°) • otočná sedačka • prostorná sedačka • velký úložný prostor • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀31 cm • hmotnost kočárku 15.8 kg • nosnost sedačky 20 kg

Hodnocení maminek

mamanamatersky  28. kvě 2019
Nejen krásný, ale i praktický a spolehlivý
Za mně to byla láska na první pohled! Kočárek je nejen krásný, ale i praktický a spolehlivý.
11 2
Čti celé...
vonrataj  20. lis 2018
  
 Podrobná recenze
Mohu jej ovládat pohodlně jednou rukou
Kočárek se krásně ovládá - otočení o 360° na místě, což velmi oceňuji. Mohu jej ovládat pohodlně jednou rukou. Užíváme stále zatím hlubokou korbičku, tzn. Vikymu je 6m a stále se do ní vleze i s fusakem, čehož jsem se dost bála (jak dlouho nám hluboká vydrží). Hluboká korbička má sluneční clonu na patentky, dá se buď úplně zasunout dovnitř korby nebo dle potřeby vytáhnout. Podle mě ale není na přímé slunce dostačující a používala jsem v létě spolu s plínou. Oceňuji však madlo na korbě, díky kterému se dá snadno s korbou manipulovat. Usazování/sundavání korby na/z podvozku, a to i sporťáku nebo autosedačky, je jednoduché. Jednoduše zmíněné nacvaknete a když chcete sundat, po stranách má podvozek dvě tlačítka. Jednoduše zmáčknete a vyndáte. Stačí na vše opět jedna ruka. Podvozek má osmičkové odpružení, zátěž kočárku je tedy směřována na jeho střed. Kočárek je vhodný do terénu. Máme ozkoušeny městské kostky i horské a lesní pěšiny. Ok, vjedeme s ním asi všude, ale nečekejte, že se dítě v korbě ani nehne. Na podvozku budete marně hledat prostorný, hluboký koš. Budete se muset smířit s menším, ale chytře řešený košem, který má alespoň tři gumová lanka pro uchycení a zafixování “nákladu”. Nutno brát v potaz, že pod hlubokou korbou není tolik místa, jako pod sporťákem/autosedačkou. Vleze se mi tam však 5,5kg fenka 🙂 Skládání je super. U sporťáku sedadlo sundavat není třeba. Podvozek se umí složit sám. Dají se odebrat všechna kolečka, která jsou pěnová, tedy nikde nepíchnete. Jediné, co mě zamrzelo - kupovala jsem kočár později, než sedačku s vědomím, že ke kočárku jsou dodány adaptéry kompatibilni s Maxi Cosi sedačkami a také Cybex. Měla jsem pořízený Cybex a musela jsem ji posléze měnit = zkoušeli jsme ji na podvozek dát, až když byl prcek na světě. Což byla zbytečná komplikace.
Čti celé...