Joolz Day2

Výroba ukončena 2018

Vyber si variantu

Barva:
Light grey
Nedostupné
Dark grey
Nedostupné
Green
Nedostupné
Barva konstrukce:
Barva rukojeti:

Popis kočárku

Joolz Day2 je druhou generací původního Day-u. Je to high-endový kočárek s měkce odpruženou konstrukcí specifického designu, ve vylepšené verzi o něco těžší. Kola jsou na rozdíl od původního modelu vepředu i vzadu odlehčená, nenafukovací. Jsou určena hlavně do města, na horším povrchu je dokážeš zaaretovat jednoduše stiskem nohy bez potřeby se ohýbat. Pro jízdu v terénu je v nabídce náprava all-terrain s neotočnými předními koly.

Otočné sedadlo je ergonomicky tvarované. Novější extra polstrované bezpečnostní pásy odstávají, takže vkládání dítěte je jednodušší. Upevníš je bez problému díky magnetům na sponě. Sedák je umístěný vysoko, takže je k tobě dítě blíž a můžeš ho v kočárku usadit i za stůl. Je možné ho polohovat ze sedu až do lehu celkovým náklonem. Opěrka nohou se dokonce dá pro větší děti prodloužit a tím zvětšit ložnou plochu sedáku. Výbornou funkcí je odklopení bočnice pro větrání a výhled miminka v letních měsících. Díky 2v1 typu sedadla se Day 2 podobá modelu Geo, u kterého tento systém najdeš už od první verze. Nákupní košík také prošel redesignem, takže je větší a otevřený. Volitelnou velkou nákupní sítí dokážeš odkládací prostor ještě rozšířit.

Day 2 je dostupný především v dvojkombinaci. Pomocí adaptérů můžeš na konstrukci nakliknout některou ze známých značek autosedaček. Pro letní dny je možné si volitelně dokoupit i letní síťované sedadlo.

Kočárek si vybíráš ze 4 provedení: zemí inspirovaná Earth kolekce, francouzský chic Studio kolekce s dvojitým šitím a Itálií šmrncnutá elegantní Quadro kolekce s prošíváním a koncept Tailor, kde si můžeš kočárek složit z 360 možných kombinací barev potahu, konstrukce, kol, rukojeti, madla a doplňků. Novinkou je možnost objednat si madlo se jménem dítěte nebo s jakýmkoli jiným nápisem.

Parametry

Značka
Joolz
Typ
sportovní
Hmotnost (v kg)
12,9
Rozměry v rozloženém stavu (vך×d cm)
109 × 59 × 90
Rozměry ve složeném stavu (vך×d v cm)
93 × 59 × 41
Původ značky
Nizozemsko
Maximální zatížení sedadla (jedno dítě - v kg)
15
Doporučený věk dítěte (v měsících)
0 – 30
Zádová opěrka jde polohovat do kolmého sedu (90°)
Otočné sedadlo
Všechny parametry

Podobné kočárky

Gesslein F6 Air+
sportovní
kolečka otočná s možností fixace • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný rovný leh (165°) • otočná sedačka • brzda na rukojeti • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀30.5 cm • hmotnost kočárku 13.8 kg • nosnost sedačky 20 kg
Gesslein FX4 Life
sportovní, dvojkombinace
kolečka otočná s možností fixace • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný korýtkový leh • otočná sedačka • prostorná sedačka • brzda na rukojeti • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀30.5 cm • hmotnost kočárku 11.4 kg • nosnost sedačky 22 kg
Gesslein FX4 Classic
sportovní, dvojkombinace
kolečka otočná s možností fixace • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný rovný leh (165°) • otočná sedačka • brzda na rukojeti • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀30.5 cm • hmotnost kočárku 12.8 kg • nosnost sedačky 22 kg
Peg-Pérego Book
sportovní, dvojkombinace, trojkombinace
kolečka pěnová (otočná s možností fixace) • téměř úplný rovný leh (165°) • otočná sedačka • velký úložný prostor • složení jednou rukou • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀27 cm • hmotnost kočárku 12.3 kg • nosnost sedačky 22 kg • šířka kočárku 51 cm
Austlen Entourage
sportovní, dvojkombinace
kolečka pěnová (otočná s možností fixace) • vhodný pro vysoké rodiče • téměř úplný rovný leh (165°) • velký úložný prostor • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀25 cm • hmotnost kočárku 14.5 kg • nosnost sedačky 23 kg • šířka kočárku 62 cm

Hodnocení maminek

fatal_error  2. srp 2023
Vyloženě městský kočárek, který si neporadí s prakticky žádným terénem
Kočárek jsem kupovala s druhé ruky v perfektním stavu, protože jsem se na základě recenzí domnívala, že nešlápnu vedle. Jo, kočárek je moc hezký, kvalitně zpracovaný, má hodně vychytávek, ale oproti levnému polskému Camarelu, které jsem měla u starších kluků a které projelo vše naprosto bez problému, je tohle vyloženě městský kočárek, který si neporadí s prakticky žádným terénem. Pro mě obrovské zklamání! Obyčejná lesní cesta znamená, že dítě je naklepané jako řízek, po trávě musíte vynaložit sílu, aby kočárek vůbec jel a i menší kořeny na lesní cestě jsem neprojela, musela jsem kočár obrátit a couváním předrncat po zadních kolech.
3 1
Čti celé...
mmar  6. bře 2020
Neměnila bych
Neměnila bych, velká spokojenost.
2
Čti celé...