Zdědila jsem trojkombinaci od Bexa Line po švagrové a dokoupila jsem poté dva jiné kočárky, takže některé věci jsem docenila (nebo naopak zjistila, že nejsou nic moc) až při srovnání.
- Největší + je, že kočárek je odpružený a má velká kolečka, ocenila jsem to na dlažebních kostkách ve městě i v terénu
- Na to, jak je těžký, ho lze ovládat jednou rukou (v druhé mít nákupní košík nebo vodítko)
- Velký a dobře dostupný úložný prostor
- Nevyšisuje se na sluníčku
- kolečka lze dofouknout pouze tlakovou pumpou na benzince a ještě je potřeba je nejdřív rozebrat
- V létě korba nepoužitelná; kočárek fungoval jako skleník a při 25 stupních bylo vevnitř 32 stupňů i když jsem dala pryč ten vrchní ´kryt´. Nemám ale srovnání jestli to tak není u všech kočárků
- Korba nepoužitelná když dítě páslo koníčky. Ostatní děti mohly jezdit v kočárku na bříšku a koukat ven, měly sundavací stříšku, my ne. Zkoušela jsem ji aspoň přetočit na druhou stranu směrem k madlu, ale stejně syn neviděl ven, korba byla moc vysoká.
- To mi připomíná, že šrouby v té části, kde je připevněna stříška, nebyly ničím kryté, tedy syn když byl na bříšku a kočárek drcnul do strany, mohl se o ty šrouby uhodit do hlavy
- Sporťáková část nepoužitelná; synovi je 13 měsíců a ještě pořád je mu velká (při připoutáni se sveze na jednu stranu) a nepohodlná (sveze se zadkem moc dopředu a neopírá se celými zády). Bylo potřeba dokoupit zvlášť sporťák
- Velmi těžký, sama ho v případě potřeby neuzvednu ani náhodou (mé ostatní kočárky ano)
- Brzda se těžko ovládá
- Není vystlaný měkkým materiálem, je potřeba dokoupit nějaký mantinel a matraci
- Není dostupný na českém trhu, nelze sehnat náhradní díly, přičemž hodně dílů je z plastu, tedy se rychle opotřebují