- Prodávající a kupující se řídí Pravidly bazaru.
- Prodávající může uvést vlastní podmínky prodeje. Např. “Dodací doba je 1 týden.”, “Balíky posílám jen ve středu”, “Nepřeměruji a neposílám na dobírku” apod. Podmínky prodeje však vždy podléhají pravidlům bazaru.
- Kupující respektuje podmínky prodeje prodávajícího.
- Pokud došlo k dohodě mezi kupující a prodávající, obě strany se tímto zavazují tuto dohodu splnit.
- Jestliže dojde k nečekané situaci, každá ze stran je povinna co nejdříve o této situaci informovat druhou stranu. Např. “Nebudu odpovídat 2 týdny, odcestovala jsem.”, “Onemocněla jsem, ležím doma. Zanesu to na poštu hned, jakmile budu zdravá.”
- Řešení nečekané situace spočívá na vzájemné dohodě obou stran.
- Pokud prodávající odešle zboží, které neodpovídá popisu v inzerátu, prodávající se zavazuje vrátit peníze za zboží a nést i náklady poštovného obou zásilek (směrem ke kupujícímu i zpět směrem k prodávajícímu). Např. zboží jiné velikosti, zboží jiné značky. Doporučený postup je vrátit peníze a poté zaslat zpět zboží. To platí i v případě, kdy prodávající ve svých Podmínkách prodeje uvádí, že zboží zpět nebere. Pravidla bazaru jsou závazná pro všechny a nadřazená Podmínkám prodeje.
- V případě, že se prodaná věc ukáže jako poškozená a přitom o poškození prodávající neinformovala v plném rozsahu, prodávající se zavazuje vrátit peníze za zboží a nést i náklady poštovného obou zásilek (směrem ke kupujícímu i zpět směrem k prodávajícímu). Doporučený postup je vrátit peníze a poté zaslat zpět zboží. To platí i v případě, kdy prodávající ve svých Podmínkách prodeje uvádí, že zboží zpět nebere. Pravidla bazaru jsou závazná pro všechny a nadřazená Podmínkám prodeje.
Kam dál? > Zpět na Pravidla bazaru