Základní školy Zlín 3. ZŠ, 9. ZŠ. Doporučíte, prosím?

verunka15
28. dub 2023

Zdravím všechny maminky ze Zlína. Prosím o radu maminky, které mají již děti umístěny ve škole, konkrétně 3.zs a 9.zs.
Sladove jsme na 3.zs,nicmene jsem slyšela, že škola bývalá výborná kdysi dávno, že dnes už tomu tak není. Na druhou stranu se mi líbí velké hřiště co mají a taky spousta kroužku v družině. Na 9.zs jsme se dostaly losem, tam se dceři líbilo hodně, na druhou stranu nemůžu nikde dohledat jak je to s kroužky v družině, úroveň vyučování, kolektiv i mimo školní aktivity... Taky mě zaráží, že anglicky jazyk se uci až od 3.tridy...budu ráda za jakékoli informace, abychom se mohly správně rozhodnout. Díky moc 🙏

danfal
28. dub 2023

Jsem paní učitelka z 9. ZŠ. Kroužky na prvním stupni máme, ale vedou je učitelé. Angličtina je v osnovách od 3.rocniku. 1. a 2. tridu vede paní učitelka z angličtiny kroužek anglického jazyka.

verunka15
autor
28. dub 2023

@danfal mockrát děkuji za informaci 😊

ovin
29. dub 2023

@verunka15 Máme prvňáčka na naší spádové 3. zš. Hodně lidí nás od této školy odrazovalo. Vyfasovali jsme ale výbornou paní učitelku i vychovatelku, jsme moc spokojeni. Kroužků v družině je opravdu hodně, ale všechny v čase mezi 15.-17.hod., to už je pro nás pozdě, máme ještě 2x týdně ZUŠ. Myslím, že ze začátku je velmi důležitý učitel, je to o štěstí. Na každé škole se asi najdou dobří i špatní učitelé a podle toho jsou pak lidé spokojení/nespokojení.

verunka15
autor
29. dub 2023

@ovin mockrát ti děkuji za odpověď, pomohla jsi mi🤗a co anglicky jazyk?? Učí se také až od 3.třídy?

zelenaesmolda
29. dub 2023

@verunka15
Vsak na anglictinu muze chodit do jazykovky pokud je to pro vas tak dulezite.
Pokud chce umet jazyk dobre tak stejne skolni znalost je ji vicemene k nicemu a je treba do toho investovat nejaky cas navic.

ovin
29. dub 2023