Tříselná a pupeční kýla ve 28tt, máte stejný problém?

blongelina81
17. bře 2015

Dobrý den,
ráda bych se dozvěděla nějaké informace. Jsem v 28týdnu, už měsíc mě bolelo v třísle. Byla jsem u svého lékaře a ten mě řekl, že mám tříselnou a pupeční kýlu. Poslal mě na Chirurgii, tam mě to lékař potvrdil a řekl, že se s ním bude něco dělat až po porodu. Doporučil jen Algifen na bolest (který brát nechci) .
Když chodím max hodinu, tak to strašně bolí, že musím ležet. Lékař na chirurgii mě jinak nic víc neřekl, co můžu, co nemůžu. Zda mám pořád ležet atd.
Navíc ani nevím jak teda budu rodit, když mě řekl jen info, že bych neměla tlačit ani na wc.
Je tu někdo kdo má-měl stejný problém a nějaké rady?

Děkuji za odpovědi
Katka

saniii
10. zář 2015

Ahojky, chtěla bych se zeptat, jak Ti to dopadlo? Rodila jsi normálně nebo císařem? Mám momentálně asi podobný problém. Jsem 27.týden a problém pozoruju cca 5 týdnů. Sice mi nejprve na gyndě řekla, že mě určitě bolí jen vazy, pak mě poslala k jednomu chirurgovi a ten řekl, že je to 100% tříselná kýla. Poslal mě ještě do nemocnice k dalšímu posouzení a tam zase na druhou stranu řekli, že na SONU nic neviděli, že to kýla není, že asi zvětšené uzliny. (jestli to není tím, že když si lehnu, bouli si nenahmatám?) Vůbec se mi to nelíbí, protože mi všechny příznaky sedí na kýlu a co doktor tak prostě jiný názor... Takže se radši šetřím, ale nechtěla bych rodit císařem. Předem děkuji za odpověď 🙂 Sandra

blongelina81
autor
14. zář 2015

ahoj, rodila jsem císařem. ale musela jsem mít doporučení z chirurgie což nebyl žádný problém, když mě doktor zakázal tlačit a wc, těžko bych vytlačila malou a navíc se mě pak malá ještě ke všemu neotočila a byla zadečkem dolů.