První screening mi bohužel vyšel pozitivní na Edwardsův syndrom 1:50. V nemocnici mi hned vypsali termín na CVS. Pro svůj klid jsem šla ještě do soukromého zařízení na jeden screening. Dr udělal hodně podrobný screening, kde hledal vyloženě vady tohoto syndromu. Nenašel vůbec nic, utz v naprostém pořádku. CVS jsem zatím odmítla, i z důvodu, že mám placentu hodně nízko a odběr by byl rizikový. No dnes volali výsledky krve a ještě horší než první z nemocnice.
Tak jsme se předběžné domluvili na odběr plodovky za tři týdny. Jde teď ještě něco dělat? Máte zkušenost? Nebo jen čekat na plodovku?
Někde jsem četla o nějakém lékaři, snad Hradec Králové? Který je machr přes utz a fakt dokáže říct jaké je riziko. Ale teď nemuzu dohledat jeho jméno.
Jsem z toho na nervy😔
Děkuji za vaše zkušenosti.
I já jsem měla pozitivni screening. Šla jsem na CVS k apolinari, odběr byl úplně v pohodě, doporučuju minimalne jeden cely den po jen ležet. Příšerny bylo čekat na výsledky....
@barkasykorka já půjdu až na plodovku, za 3týdny. Taky dlouhá doba😔 Jaké jsi měla riziko?
Bohužel, tohle prostě chcete vidět. Take se plodovce nevyhnete. ES je špatné a většinou se jde hned na potrat/vyvolání. Miminko většinou umře rovnou v děloze nebo ihned po narození. Ale držím palce, aby to plodovka vyvrátila a bylo vše v pořádku.
@vitezove já s plodovkou počítám. Jen jsem si říkala, jestli nezkusit ještě utz u odborníka. Napsala jsem prof Eliášovi z HK, případně zkusím zavolat a uvidíme.
Co odběr klků?
@zelenoockaa mám hodně nízko položenou placentu. Dr by si netroufl.. že by to bylo rizikové a bolestivé.
Měla jsem riziko na ES 1:48. Podstoupila jsem odběr cvs a negativní. Dnes máme doma 4 letou zdravou holčičku 🙂
ahoj nenabídli ti ten placeny test z krve??? je to bez rizika tuším stojí okolo 12 000 ale zase nic neriskujes odber plodovky bych fakt nepodstoupila kdybych si myslela že mimi fakt muze byt zdravé...