Placentární polyp, co to je?

dejuska
30. zář 2014

Milé maminky, prosím o radu... Marně se snažím najít nějakou radu na internetu... Co to sakra vlastně ten placentární polyp je? Včera jsem byla u lékaře, neboť jsem od soboty (3.den) špinila, takový ne moc silný, ale do hněda výtok. Dítě je v pořádku, bije krásně srdíčko...jsem v 9tt 🙂 Ale když doktor kuknul dovnitř, řekl, že vidí problém - 3 x 0,5 cm placentární polyp ☹ Dal mi Magnosolv, což je hořčík a tablety Ascorutin (kde jsem se dočetla, že těhotné nesmí ☹ Za 14 dní kontrola. Pověděl mi, že kdysi se s tím chodilo do nemocnice na výškrab, ale teď že se čeká, až ten kousek vyčnívající placenty díky nedostatečnému přísunu živin umře/uschne, sama ze mne výjde ☹ To zní hrozně...!!! Každopádně mne i poučil, že to nemusí dopadnout dobře a může skončit potratem ☹ Co si má o tom myslet? Jak tomu můžu pomoci? Máte některá zkušenost? Prosím napište ☹ Jak to u vás probíhalo.. moc děkuji 🙂

nolies
30. zář 2014

@dejuska Ahojky, měla jsem to stejné v prvním těhotenství. Moje dr. mě tenkrát uklidňovala, že se nemám vůbec bát. Polyp ze mě vyšel a pak už žádné problémy nebyly. Ascorutin máš proto, aby si nešpinila. Mě teda dr. dala Utrogestan, ale asi to vyjde nastejno. A pokud máš hnědý výtok, tak si myslím, že z tebe taky brzo vyjde, u mě to tak začalo. Držím pěsti. 🙂

dejuska
autor
30. zář 2014

@nolies snad ano...první těhotenství byla procházka růžovým sadem a teď mne takové komplikace úplně rozhodily ☹ kéž by brzy vyšel ☹ ... nejvíc mne naštval přístup mého gynekologa....takový necitlivý přístup, jako bych byla jen další kus.... 😢 A nepamatuješ si za jak dlouho z tebe vyšel? Měla jsi ho také tak veliký?

nolies
30. zář 2014

A ještě bych tě chtěla uklidnit, že o žádném potratu u mě nepadla ani řeč. Dr. mě nabídla odstranění polypu - udělala by to v ordinaci a uštípla ho. Ale počkaly jsme 🙂

nolies
30. zář 2014