PCOS rizikové těhotenství. Šly jste na neschopenku?

nikol267
29. led 2022

Dobrý večer. Mám PCOS jsem v 5+0 tehotenstvi. Pracuji jako pecovatelka v domově důchodců. Jak jste to měli vy PCOS a šli jste rovnou na neschopenku? Hned při první kontrole?

pampeliska1313
29. led 2022

Ne? Normálně jsem pracovala ve školství dál. Riziko je na zhodnocení lékaře.

tasimia
29. led 2022

@nikol267 ne, pracovala jsem až do 5 měsíce, kdy už jsem musela na nemocenskou, protože jsem omdlévala 🙂).

michaela_pol
29. led 2022

Ano, od pátého týdne nemocenská. Ale měla jsem tři velké cysty a hrozilo, že jedna praskne. Jinak bych chodila dál do práce.

nikol267
autor
29. led 2022

@michaela_pol No mám jít na ultrazvuk 8.2 ale v práci covid tak se bojím. A v respiratoru už to moc nedávám.

eloise02
29. led 2022

@nikol267 PCOS mám, v těhotenství ho až tak nikdo neřešil, ale pracovala jsem jako asistentka v Charitě u seniorů a na neschopence jsem byla od začátku, stačilo u doktora říct, že v práci musím zvedat lidi atd.

nikol267
autor
29. led 2022

@eloise02 a to té nechali od kolikateho týdne?

tami91
29. led 2022

Ahoj, já pracuji normálně. Když jsem se dr ptala, jestli je třeba jít hned na rizikové, že jsem to všude četla, tak na mě hleděla jak puk, že s PCO je těžší otehotneni, ale na těhotenství to vliv nemá..

eloise02
29. led 2022

@nikol267 No nevím, od první kontroly. Syn má už 6 let, nevím přesně ve kterém týdnu jsem tam šla poprvé. Prostě od chvíle, kdy mi doktor těhotenství potvrdil, tak jsem už do práce nechodila.

camillaq
29. led 2022

Mám Pcos, těhotná jsrm byla 5x a ani jednou žádný dr v těhotenství neřešil, že mám Pcos. Na neschopenku jsem šla, až byl nějaký problém, v 8 tt, ve 12 tt

natysnovec
29. led 2022

Ja delala v domove duchodcu a na neschopenku jsem sla od 8tt kdy jsem na to prisla.🙂

nikol267
autor
29. led 2022

@natysnovec a nebyl problém? Dr vám napsal hned neschopenku ?

natysnovec
29. led 2022