Ahojte holky, mám dotaz, který jsem tady ještě neviděla, tak snad tady nezazněl.
V 16ti letech jsem prodělala operaci cévní mozkové malformace (vrozené krvacení v mozku) Kavernom. Po operaci jsem měla ochrnutou levou část těla vše se mi podařilo rozhýbat a dat se do kupy, sice mám ještě problémi které už jsou napořád, ale naučila jsem se s tím žít.
Nic méně je mi 25 let a jsem teď v 17tt a řeším způsob porodu. Ptala jsem se doktorů jestli nevadí, když bych rodila přirozenou cestou(kvůli tlaku, který jde i do hlavy) a jsem nervózní z toho jak každý odborník mluví jinak jeden říká rozhodně né přirozeně a druhý proč bych jako nemohla.....
No tak se chci zeptat zda někdo není po přirozeném porodu a neměl náhodou podobné neurologické potíže.
Moc se omlouvam za román, nikdy o tom moc nemluvím, a tak jsem to možna potřebovala i napsat. Děkuji za všechny Vaše skušenosti, nečekám diagnózi.
Krásný den.
@lunea nejsem odborník, ale mám v rodině CMP (mrtvici) a dlouho lékaři apelovali, aby jen tlačení na WC bylo co s nejmenším úsilím, protože tlačení ovlivňuje tlak i v hlavě ( i několik lidí zemřelo na wc...)....za mě bych do přirozeného nešla, vím co je porod a jaké ohromné úsilí člověk při tlačení musí vykonat...
ahojky tohle jsme řešili v rodině..přirozený porod nepřichází v úvahu...hrozí nebezpečí komplikací pro matku i dítě takže císař
Moc děkuji za podporu a napsání všech vašich zkušeností! 😊🙂
@monuleee JÁ MĚLA DVA CÍSAŘE...JEDEN AKUTNÍ...PÁR HODIN PO PŘIJETÍ DO NEMOCNICE,KDE JSME BYLY HOSPITALIZOVÁNÍ S KOMPLIKACEMI JSEM ZAČALA RODIT..BOHUŽEL MALÉ PADALI OZVY A MĚ SATURACE ...PROBRALA JSEM SE NA DRUHÝ DEN NA ARU..VELKÁ ZTRÁTA KRVE A ALERGIE NA ANESTEZII..JINAK HOLKA JE ZDRAVÁ..A JÁ TAKY..
Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu
Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.
Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.