Ahoj. Chtela bych se zeptat, zda jste nektera byla taky neustale nachlazena? Jiz od pocatku tehu az do dneska se potykam s vecnou rymou a budim se s hroznym knedlikem v krku. Uz si ani nepamatuju, kdy jsem nachlazena nebyla. Je dost mozne, ze za to muze prac prostredi-klimatizace, styk s nachlazenymi lidmy atd.
Plus jako bonus mam cca 14 dni vyrazku po celem tele skoro (jsem atopik).
Mate nekdo podobne zkušenosti? Uz moc nevim co s tim, prasky do sebe cpat nechci a chodit s rymyckou k doktorovi..no nevim
No tak doufam, ze se taky dockam konce 🙂
já jsem také těhotná a viróza se mě drží už měsíc. Protože jsem asmatik a v noci jsem se začala díky silnému kašli dusit, musela jsem navštívit svou lékařku. Ta mi nakonec napsala antibiotika, které mohou užívat i těhotné. Nejsem zato moc ráda, ale raději, ať jsem co nejdříve zdravá a netrápím své miminko.
Holky, já ležím s rýmou (naštěstí bez teploty) již třetí den… piju litry čaje a do nosu kapu Pinosol, což je vcelku k ničemu… snad nás to všechny brzy pustí…
Ahojte holky, tak já jsem začala lehce cítiit rýmu + pálení v krku před 14 dny a od té doby se to zhoršovalo a pořád se mě to drží. když s nevysmrkám, dusím se, když se vysmrkám a stříknu nějaké kapky tak mě štípe v nose, to mě nutí na kýchání, to mi zase ucpává noc a pořád dokola..teď se k tomu pjako bonus přidal kašel 😀je to holt složitější se toho zbavit bez těch obvyklých věciček co jsem do sebe jako netěhu valila 🙂 všem přeju hodně sil a brzké uzdravení..
Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu
Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.
Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.
Zjisti víc o třetím trimestru.
Jak se zjišťuje pohlaví dítěte?.
Důležitá jsou různá vyšetření v těhotenství.
Určitě tě nemine 3D ultrazvuk.
Nebo také screening v 1. trimestru.
Někdy se může objevit i streptokok v těhotenství.