Kočka v bytě během těhotenství, jak se k tomu stavíte?

farka
15. led 2015

Ahojte, chci se zeptat těch z vás, kdo řešili dilema s kočičkou a toxo během těhotenství...jak jste se k tomu postavili? 😕 krev mám negativní bez protilátek a kočička je čistě bytová na granulých a kapsičkách...díky ☹

v_anilka
15. led 2015

Jsem laik, ale vždycky jsem si myslela, že pokud je kočka pouze bytová - neloví myši, tak že by soužití s ní mělo být bez problémů... samozřejmě za dodržení základní hygieny 🙂

babka
15. led 2015

Kočka, která žije v bytě je bez problémů. Hele, v kočkách všichni vidí hrozné nebezpečí, ale já toxoplazmozu prodělala v akutní formě a v té době jsem s žádnou kočkou do styku nepřišla. Nakazit se můžeš i z hlíny nebo špatně tepelně upraveného masa. Takže kočičky bych se opravdu nebála.

lenula4
15. led 2015

No ono, toxoplazmozu můžeš dostat i ze špatně tepelně upraveného masa. Já ji jednou prodělala (těhu jsem nebyla) a s kočkou jsem nikdy do styku nepřišla. Ale jak píše v_anilka, pokud je kočka bytová a dodržíš hyg. podmínky při čištění bedýnky, tak můžeš být v klidu 🙂

elib
15. led 2015

Absolutne bych si nedela s domaci kockou hlavu. Bylo mi receno lidmi z kocicich utulku a i samotnym veterinarem, ze aby clovek dostal toxo od kocky, musel by primo oliznou jeji vykaly, ve kterych by jeste navic toxoplasmoza byla. Kocka vylucuje nakazeny trus pouze 2-3 tydny ve svem zivote, nejcasteji jako kote. Mnohem vetsi pravdepodobnost nez od kocky je nakazeni se toxoplazmozou z neumyte zeleniny nebo konzumace syroveho masa :o)
Ja mam kocoura castecne venkovniho, lovi mysky, ale vzhledem k informacim, ktere mam, jsem v klidu ;o)

kaijko
15. led 2015

Tak to se nemas ceho bat 😉 Jestli cistis cice zachudek Ty (coz taky nicemu nevadi) , tak to muzes hodin na chlapa 😀 Jako ja a i kdyz uz je mala na svete, tak ho cisti porad pritel 😀

chateau
16. led 2015

Mame 3 kocky, ciste bytove a me tehotenstvi je naprosto bezproblemove, neni se ceho bat 🙂

klami
16. led 2015