Ahoj,jsem tady nová, tak nevím jak to tu chodí... Chtěla jsem se zeptat jestli máte někdo zkušenosti s hodnotami cervikometrie a náléháním hlavičky na dolní segment děložní...Dnes jsem byla u gynekologa a vystrašil mě ☹ Jsem ve 30tt, cervikometrie čípek funkční délky 29mm v klidu, 26mm při zatlačení - bez nálevky,čípek je na článek, hrdlo uzavřeno. DS výrazně rozšířen. Řekl mi, že mám ležet s podloženýma nohama o 15 cm, nevstávat, nechodit a že je riziko předčasného porodu. V předchozích dnech mi tvrdlo břicho, ale to se po Mg zlepšilo...Akorát mě dost vystrašil.nemáte s tím některá zkušenost? Díky Veru
teda já nevim, co bych měla říkat já 😀 mně předminulý týden naměřili délku čípku 27mm a to jsem byla ve 22.týdnu ☹ ale minulý čtvrtek to už vypadalo o něco lépe. nejsem lékař, ale podle mě máte normální nález ve Vašem stupni těhu..?
To daasnka 85: No to jsem si taky myslela...Nevím proč mě těn doktor tak vyděsil ☹ Na porodnice.cz jsem se dočetla, že nad 25mm je to OK. Akorát nevím jestli v klidu nebo při tom zatlačení... A jste doma s klidovým režimem nebo ve špitále?
@veronikadob jsem doma, samozřejmě jen ležím. ale můžu Vás uklidnit,že jedno měření nic neznamená. Byla jsem v nemocnici na stěrech kvůli bakteriím (bohužel tam mám Gardenellu, ale to je jiná kapitola, může to mít na čípek vliv, tak jsem dostala globule na zavádění) a znovu mi přeměřili čípek a prý žádná katastrofa - 36mm najednou 😉 a deset dní předtím to vypadalo na cerkláž (steh na čípku) po 24+0. docela mě v té nemocnici uklidnili, protože s takovým nálezem se najde málokdo v 6.měsíci jako jsem měla já.. taky beru Magnézko. ale vy to máte už za "pár", to doklepete bez problémů, držim pěsti 😉
No do hodnoty 25mm (vklidu) je to dobré, pod 25mm je většinou hospotalizace ... nechci říkat že je to vpohodě, ale nějak katastrofické mi to tež nepřijde, nicméně bych dbala pokynů doktora a fakt odpočívala a poctivě baštila magnesko