Ahoj maminky, asi potřebuji poradit nebo spíše uklidnit. Na konci 6tt jsem chytla Covid, i přes očkování jsem měla 4-5 dní teploty, bolest v krku, velké zahlenění a dusivý kašel. Nakonec jsem přišla o chuť i čich a vytratily se i těhotenské příznaky, takže jsem měla pocit, že těhotenství je ztraceno. Bojovala jsem s tím 14 dní, byla úplně slabá. Nicméně včera jsem byla na kontrolním UZ, plod vypadá v pořádku, jsem v 9tt, ale paní doktorka mi říkala, že neví, jak ty teploty a případně samotný Covid může negativně ovlivnit vývoj plodu. Jsem teď dost ve stresu, protože mám strach. Už jednou jsem měla v těhotenství zdravotní problémy v 1.trimestru, skončila v nemocnici na kapačkách a doma jsem zůstala na rizikovém tehitenství. I přesto, že se všude plod projevoval v pořádku, ani screening nic neodhalil, tak jsem věřila lékařům, že mimčo bude v pořádku a nakonec se mi narodil syn s výborným abgar score, který ale po 20 hodinách po porodu měl komplikace a malém přišel o život, protože se narodil s dírou v bráníci, o které nikdo nevěděl a museli ho převést z Ostravy do Prahy, kde byl 2x operovaný. Lékaři ho naštěstí zachránili, ale bohužel díky braniční kýle má špatnou imunitu, je pořád nemocný, má problémy s jídlem, má jednu plíci stlačenou, takže menší a tím, že se mu po porodu špatně okysličoval mozek, tak řešíme i projevy autismu, které jsou asi na tom všem to nejtěžší. Bude mu 5 let a pořád to kolečko vyšetření neskončilo. Loni jsem v 8tt o miminko přišla, byl to zamlklý potrat a teď po tom všem, co mám za sebou, už mám strach, aby to dopadlo dobře. Má nějaká maminka zkušenost s prodělaným Covidem v 1.trimestru a děťátko se narodilo v pořádku? Potřebuji asi uklidnit, ale včera jsem skoro vůbec nespala a když mi říkala moje gynekoložka, že vůbec neví, jaké to má následky, že ta nemoc je tu 2 roky a že pokud bych šla na přerušení, tak to mi taky nemůže doporučit, protože vlastně to dítě může být v pořádku, tak mě napadlo, že vlastně se opakuje situace jako u syna a já n